Mor... hvor er du?


5 måneder, 20 dage siden 2 kommentarer Blandede tekster mor-datter forhold vold alkoholmisbrug

3Tilgiv mig
når jeg dør må du ikke vove over mit lig. · du skal have det jeg al... [...]
Digte
4 måneder, 12 dage siden
2Mor... hvor er du?
"Mor STOP!!!" jeg tager vandflasken ud af hånden på hende. "Emma ... [...]
Blandede tekster · mor-datter forhold, vold, alkoholmisbrug
5 måneder, 20 dage siden
1Elsk mig
nætterne kan være lange · når tankerne snore sig om min hals · som en... [...]
Digte · begær, kærlighed
6 måneder, 1 dag siden
1Tankemylder
jeg tænker kun i gråt. Jeg mærker mig selv mindst ti gange om dag... [...]
Blandede tekster · sind, svigt
6 måneder, 1 dag siden

Puls: 3,2

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Torben Larssen (f. 1978)
"Mor STOP!!!" jeg tager vandflasken ud af hånden på hende. "Emma giv mig den!!." Hendes øjne er blodsprængte. Hun er kraftedeme stiv igen. "Mor nej jeg vil ikke have det du gør Lukas bange." "Dit utaknemmelige pigebarn" "jeg er din mor og nu giver mig den flaske. Og så går du over og ligger din lillebror i seng" hun flår den ud af hånden på mig. Så det sprøjter og jeg får vodka i øjet. Jeg falder på knæ. For ikke at vælde jeg kan ikke se noget. Men jeg kan høre at hun drikker igen. "Kan du da ik se hvad det gør ved os." Jeg udstøder et svadt "Mor" og græder. "Det ik mig der ødelægger den her familie Emma. Det er din far som fandt en anden." hun ser på mig men jeg siger ingenting. "Du må ik hade mig Emma jeg elsker dig." Jeg tørre øjne. "FUCk DIG!!" skriger jeg grådkvalt. Hun sætter sig på knæ og tager fat om min hage. Og så stikker hun mig en lussing. Og jeg begynder at græde endnu mere. "Sådan skal du ik tale til mig Emma. Jeg er din mor. Jeg gav dig livet. Og du skal respektere mig." Jeg har intet at sige. Jeg lader bare mit hovedet falde til jorden og lader det ligge der. Lukas så det hele.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 09/11-2023 15:34 af Torben Larssen (Ramox) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 223 ord og lix-tallet er 15.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.