Den dag jeg bliver en robot


20 år siden 8 kommentarer Kortprosa

2Ensom
Nogle gange må jeg acceptere at være alene · Intet jeg kan gøre ved... [...]
Digte
16 år siden
3Stjerneskud
Kære du · Du sidder og kigger på stjernerne · Finder du dine svar? · Je... [...]
Digte
16 år siden
1Venter
Sidder her og venter · Venter på dig · Men som altid · Venter jeg forgæ... [...]
Digte
16 år siden
0The city as a state of mind
The city is dead. All grey. No more people live here. I'm the gho... [...]
Kortprosa
19 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Stina Svendsen (f. 1987)
Hvad sker der den dag, jeg ikke må sige min mening. Den dag samfundet bliver tavst. Den dag alt er rutine og intet er tilfældigt. Den dag jeg ikke er mig selv, men er en robot. Den dag jeg ikke har følelser. Ikke kan græde le eller elske. Den dag vil jeg ikke savne dig. Men indtil den dag kommer vil jeg sige min mening, komme med mit budskab, mit livssyn. Jeg tror på skæbnen, men samtidig på tilfældigheder. Kan det lade sig gøre? For mig ja. Jeg føler. Jeg kan græde, le og elske. Elske er hvad jeg gør. Jeg elsker dig stadig, selvom du ikke er her mere. Og savner dig, som jeg vil blive ved med, til den dag jeg bliver en robot.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 03/06-2004 00:44 af Stina Svendsen og er kategoriseret under Kortprosa.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.