1Hverdagen rammer
At elske sådan rigtig elske · Med hjertet til døden skiller · virkeli... [...]
Digte
18 år siden
2Min datter
Livet i min mave forunderligt og nyt · mærker sparkene men forstår ... [...]
Digte
19 år siden
0My dream
I have a dream · about peace · on mother earth · I have a dream · about ... [...]
Digte
21 år siden
3Kære mor
Kære mor · Jeg kan lige så godt få det her skrevet ned, for det er ... [...]
Blandede tekster
22 år siden
4Natten kræver
Blodet på din trøje · rifterne i dit ansigt · opkastet ved din fod · na... [...]
Digte
22 år siden
0Ond Verden
Skør, tosset og glad · euroforisk af glæde · døsig efter elskoven · omf... [...]
Digte
22 år siden
0Brevet der aldrig blev sendt
Kære Tue · Håber du har det godt hvor du er. Siden jeg forlod Medie... [...]
Blandede tekster
23 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Søster Friberg (f. 1979)

Kære Tue

Håber du har det godt hvor du er. Siden jeg forlod MedieLab lige før sommerferien, har jeg tænkt meget på dig. Den afslutningsfest som vi holdt skulle havde været anderledes. Det skulle være os der var sammen ikke mig sammen med en barnlig kæreste. Hele den dag følte jeg mig dum, for det var dig jeg ville have. Hver gang vores øjne mødtes hamrede mit hjerte lidt hurtigere. Det føltes rigtigt at det skulle være os. Ved godt vi måske ikke kender hinanden så godt, men jeg var forelsket aligevel. Hele sidste år til festivallen ringede jeg til dig men ingen svaret. Det var din kærlighed jeg havde brug for, dit selskab.

Til julefrokosten var mine følelser igen oppe at køre, ved gensynet. Du var fuld og snakkede ikke meget med mig. Det eneste jeg fik var et par kærlige kram. Det betød mere end tusind ord.

Nogen måneder senere skrev du at du tog til Australien, i et år. Den dag græd jeg, for at have dig over på den anden side af jorden kunne jeg ikke bruge til noget. Selvom vi ikke havde så meget kontakt, så var det bedre at vide at der var nogen til at passe på dig. Det lyder dumt for du er jo voksen, men jeg vil ikke have der sker dig noget. Der kan ske så meget derovre, hvem ved.

Endelig fik jeg luft for mine følelser via mail, det var dejligt endelig at kunne skrive: '"Jeg har elsket dig". Du sagde at der ingen følelser var fra din side, det havde der aldrig været. Lidt efter indrømmede du at der havde været følelser. Det var dejligt at vide men hvorfor fik jeg det ikke sagt dengang. Hvorfor skal generthed være en hindring for kærlighed? Du kunne bare havde taget min hånd i din. Snakket lidt mere med mig eller ja hvad ved jeg. Det var jo lige så meget mig, der skulle havde taget din hånd.

Nu er du hjemme igen og jeg er utrolig glad. Det er noget helt specielt at være din ven, det vil sige hvad vil du kalde mig ?

Hver gang vi er sammen føles livet lettere og jeg bliver glad helt ind i hjertet.
Du har en pige du er forelsket i nu, hvem der bare var hende. Du skal bare være lykkelig det er det eneste jeg ønsker. Håber du ved at du kan stole på mig og du altid kan snakke med mig hvis det er.
Jeg elsker dig Tue, det er det eneste du skal vide. Vis mig bare lidt af din gode side.
Du har et stort hjerte, ligesom din bror Tai. Folk kalder dig verdensfjern og skør men det er det jeg kan lide. Du har altid været nær når vi har snakket.

Jeg vil slutte for denne gang, håber vi skal være sammen mange år frem i tiden.
Du vil ihvertfald altid have en stor plads i mit hjerte.

Kærlige knus og kram fra Søster

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 31/07-2001 12:10 af Søster Friberg (futtemus) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 498 ord og lix-tallet er 22.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.