2Værdi
Du holder mig nede på jorden · Når jeg er ved at flyve væk · Du holde... [...]
Digte
19 år siden
0Er det hende?
Humøret falder · Og jeg sidder her forsagt · Pligten kalder · Men mit l... [...]
Digte
19 år siden
9Elsk kun dig selv
Kærlighed er noget der er fortalt · Kærlighed er det der går så gal... [...]
Digte
19 år siden
8Listen to my story
This is Shade, listen to my story · I love you babe, my fault, I'm ... [...]
Digte
19 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Jakob Arndal (f. 1985)
Elsk dig selv, og bliv elsket for dig selv. Elsk dig selv og bliv elsket for dig selv. Elsk dig selv og bliv elsket for dig selv. Elsk dig selv og elsk andre, for dem de er, og kan du ikke det, så tilgiv dem deres og dine fejl og ryk videre. Elsk hende, elsk ham, elsk. Bare elsk. Er det ikke det gud vil have os til? Bare for en stund kunne glemme vores hat og briller. Bare for en stund kunne elske som dem vi er. Det menneske der ligger under overfladen. Den mand, den kvinde vi så inderligt ønsker andre skal se, elske og forstå, men som vi er så bange for at vise. Elsk dog og bliv elsket for den du er. Sådan er livets mening. Lige nu.
Som elsket skal vi leve. Som elsket skal vi dø.

Så når du kigger på din mor, din far, din kæreste, din ven, din veninde, dig selv, så tillad dig selv, bare for et øjeblik at slippe masken. bare for et øjeblik vise hvem du er og hvad DU mener. (Be)vis at du ikke er en del af normen, vis at du er dig. For det er ikke alle der kan se igennem dine facader.

Det ville være bedre for os alle
Hvis vi bare lod maskerne falde

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 22/01-2005 19:29 af Jakob Arndal (Takana) og er kategoriseret under Blandede tekster.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.