1Vejen til lyset!
Finder jeg mon lyset, hvor langt skal der være? Jeg søger og søge... [...]
Kortprosa
18 år siden
1En dag i april
Vi mødtes på en bar · Ramt af dit smil · Følelsen var rar! · Kendt var ... [...]
Digte
18 år siden
5Befri dit liv!
Fuld af abstinenser · Frygtelig følsom · Syge tendenser · Gravid dot co... [...]
Digte
18 år siden
0Det lille væsen!
Misbrugt af livet · Bløder uden at dø · Intet er forgivet · Det onde st... [...]
Digte
18 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Katja Pedersen (f. 1981)
Finder jeg mon lyset, hvor langt skal der være? Jeg søger og søger, men vader rundt i mørket. Måske jeg aldrig ser det glimt? måske kun den dag, hvor alt er forbi. Der må da være lidt lykke til os alle, måske det bare tager tid? Jeg venter med længsel til den dag, hvor min rose vil blomstre. Så jeg mærker lykke og liv. Et liv med tryghed og glæde. En familie jeg er og tilhører. Finde glæden frem i kroppen, være stabil og aktiv i det blomstrende liv. Men rosen kan visne og ting forgå. Hvor er alle mennesker henne i verden? Hvorfor kan man føle ensomhed? De var der engang, men tiden løber og meget bliver glemt!

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 10/09-2005 18:07 af Katja Pedersen (Vandmanden) og er kategoriseret under Kortprosa.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.