0Trashcat is not amused
An ocean which stretch the distance between us · Holding the gentle... [...]
Digte
15 år siden
0The night
I've had the best day in my life · But you've introduced me to the ... [...]
Digte
15 år siden
0Stupid love
I never thought you could hurt me · But now I see how much you real... [...]
Digte
15 år siden
0Overwhelming love
I've read the sweetest love stories · And I've experienced love · I'... [...]
Digte
15 år siden
0Need you
You were my protector · And now you're not here · Everything can har... [...]
Digte
15 år siden
0Loveaholic
I have hunger for love · I believe so much in love · That I'm rare of... [...]
Digte
15 år siden
0Love that kills
My love will kill you · My feelings are right there all the time · I ... [...]
Digte
15 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Tin J. Mariager (f. 1989)
Man skal bare sortere de ubrugelige wannabe's fra, så bliver det hele lidt sjovere!

Ud og lave en masse gak og løjer! Ud i verden og lave en forfærdelig masse sjov. Skid på hvad andre tænker om dine særheder. Tænker du først på hvad andre tænker, er du jo bar en wannabe!(groft sagt).Pas dog på med overdrivelse. Vis ikke dine seksuelle lyster offentligt (for tit vel og mærket). Og lad ikke dine dyriske sider komme frem. Med andre ord, Bare hav det sjovt med måde. Er alkohol indblandet. Så skid på de sidste 2 linier!

Der findes kun mellem 1-3 tøser, man vil kende om 10 år. Resten af de mange levende individer man har kendt, er enten døde eller rejst væk. Sådan er det.
Hvad er det folk har så svært ved at se?
"Hej hej, jeg hedder Ferdinan, jeg er sej, (tror du) for jeg ser op til en fyr, der er indbegrebet af lort. ARGH, Dårlig ting! Kædereaktion,
Resultat: En masse USEJE LORTEUNGER.

Vi vil nu se på følgerne af at være wannabe af dette "idol"
Jeg vil være SUPER sej. Hele min barndom er jeg blevet mobbet eller andet grusomt.
(Dette er en skam, her er modnefasen af afskum. Nogle slipper ud af den, mens andre er knap så heldige)

1. tilfælde:
Man ender enten som en person, med den dybeste tro på, at han er elsket af alle. I den uvished om at de andre tøser, med gak og løjer som drivkraft, eller andet spas, egentlig afskyr disse. ELLER lærer at leve med dem, fordi det nu engang er sådan, verden er.
Selvtilliden er i top, og nogle gange kan dette gå ud over andre. Man har sit idol, som man følger.
Idol:" Nøh!, hvad er det for en tøs, du render rundt med?". Evt. flere i gruppen er enige med dette idol.(Skabt af kædereaktion). Resultat = Flere AFSKUM.
Wannabe'en dropper tøsen, hun er jo usleben USEJ!

2. tilfælde:
Man kan også lide af lavt selvværd. Man skal bygge sin selvtillid op på andres bekostning. Tilfældet er meget lig med det forrige omtalte. Dog med lidt ekstra afskum tilføjet!
Jeg har ingen selvtillid, jeg køber dyrt tøj, skider på andre for at for at få min stil. RESULTAT = DÅRLIG STIL

Jeg er sammen med 25% af folkene omkring mig, så får jeg bedre selvtillid!
NEJ ORMEBEFÆNGTE ÆBLE! FORKERT. Resultat = Tøserne tænker: "Nøhh, der er ingen prestige i at være sammen med ham. Han er jo sammen med, hmm, ALLE!". Så går det så småt op for tøserne. "Jamen hov, han er jo egentlig meget grim, og hvad sker der for stilen! Ingen skønhed indeni, det ses tydeligt udenpå!".
FÆRDIGE RESULTAT = AFSKUM!
De falder i stil, de ikke engang har! - Det er satme noget, jeg kalder lavt!

Konklusion:
Hold jer dog for fanden til Gak og løjer.

* tøser: Definition af alle levende væsner

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 09/11-2006 22:23 af Tin J. Mariager (TIN) og er kategoriseret under Essays.
Teksten er på 487 ord og lix-tallet er 22.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.