Ene i ensomheden


17 år siden 1 kommentar Kortprosa

11Hvad min elskede ville sige, hvis hun var f...
Du overstrålede den grå og lidt tarvelige cafe. Dit honningblonde... [...]
Noveller
16 år siden
0For Fanden!
"For Fanden Karen, hvad skete der?" spurgte Jesper, og trak flask... [...]
Noveller
16 år siden
3Skoene
Han skubber skoene af. Først den ene, så den anden. Radiatoren er... [...]
Noveller
16 år siden
1Tobias
Tobias var fem, da hans mor fortalte hans far, at Tobias var hype... [...]
Noveller
17 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Kamilla Bach (f. 1988)
At drikke te en stille morgen med krum ryg. En ensom dejlig morgen.
   Solen finder ind gennem de lukkede persienner. Små engle flyver de lysende atomer op og ned og ind imellem sprosserne.
   Små engle der dør og lægger sig i min vindueskarm, så snart de har løftet deres tunge byrde ind til mig.
   Jeg er ikke alene. Der er nogen derude der giver det største offer for at jeg skal se lyset. - Hvil i fred. Og Tak.
   Jeg må i skole. Jeg må tage min sjove maske på. Den kan ikke se engle, kun de allerstørste.

Latter, vi ler os et øjeblik ud af ensomheden, og kedsomheden. 32 ensomheder, et øjeblik dannes ét af 31 dele. Vi er én ensomhed, men to i det hele, og ensomheden vil aldrig blive til én så længe en er ene i sin ensomhed.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 21/04-2007 14:34 af Kamilla Bach (Herself) og er kategoriseret under Kortprosa.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.