11Hvad min elskede ville sige, hvis hun var f...
Du overstrålede den grå og lidt tarvelige cafe. Dit honningblonde... [...]
Noveller
16 år siden
0For Fanden!
"For Fanden Karen, hvad skete der?" spurgte Jesper, og trak flask... [...]
Noveller
16 år siden
3Skoene
Han skubber skoene af. Først den ene, så den anden. Radiatoren er... [...]
Noveller
16 år siden
1Tobias
Tobias var fem, da hans mor fortalte hans far, at Tobias var hype... [...]
Noveller
17 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Kamilla Bach (f. 1988)
Katten der mjaver derude, en konstant insisterende mjaven.
   Det har stået på længe. En morgen, måske en formiddag, en eftermiddag, og nu en aften.
   Jeg ved ikke om den er sulten, fryser eller bare er ensom.
   Det er ikke min kat, men min nabos. Faktisk må vi slet ikke have kat her. Jeg kunne ellers godt lukke den ind et par timer, og give den en leverpostejmad og åbne en dåse tun.
   Den kunne ligge på min seng og sove et par timer. Jeg kunne klø den bag øret når jeg gik forbi. Måske jeg kunne få den til at spinde i stedet for at mjave.
   Det kunne være hyggeligt med sådan en blød lille en, men som sagt, det er min nabos kat.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 21/04-2007 14:34 af Kamilla Bach (Herself) og er kategoriseret under Kortprosa.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.