3Jeg drak grådigt
Jeg drak grådigt, · af din lyssky generthed. · Træk dig rundt i magne... [...]
Digte · drak, smerte, begær
3 år siden
2Du er...
Du er min flamme. · Du er mit håb. · Alligevel er du ude for min rækk... [...]
Rim og vers
3 år siden
2Kvinden uden hukommelse
"Kom, sæt dig ned," sagde han og peger på sofaen, der stod foran ... [...]
Noveller · skæbne, skæbnefortælling, kærlighedslængsel
5 år siden
9Her sidder jeg med skjulte tåre
Mit hjerte er tynget med sorg · En dyb og kvalmende sort · Et lys i d... [...]
Digte · længsel, lys, melankoli
7 år siden
3Kære dagbog! Det at date
Min perfekte date, er ikke det tidspunkt, hvor HAN skal vise hvad... [...]
Blandede tekster · eventyr, håb, date
7 år siden

Puls: 4,4

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Winnie Leth Buch (f. 1983)
"Søndag den 15/10 2006 - Prins Christians dag, han fylder 1 år."

Min lillesøster, hendes kæreste, mine forældre og jeg tog på sygehuset kl. 23:00 om aften.
Det blive en lang og sej nat for lille søs. Min far og jeg tog hjem, efter at storesøster og hendes kæreste også dukket op. Og de kom hjem til os en ½ time senere.

"Mandag den 16/10 2006 - kl. lidt i 7 om morgen, føder min lillesøster, sin yndige datter EMMA."

Lille Emma er opkaldt efter vores mormor (mine søstres og min mormor, altså lille Emmas oldemor), som døde da vores mor/Emmas mormor var 9 år. I dag var store søster, hendes kæreste og jeg oppe på hospitalet og jeg fik lov til at holde Lille Emma. Hun er så lille, og så skrøbelig, at man er bange for at hun skal gå i stykker, bare man rør ved hende.

"Tirsdag den 17/10 2006 - Morgenmad/middag på hospitalet og en lille rød kjole til Emma."

Lea, lille Emmas mor ringet til vores storesøster og spurgte om en af os ikke kunne cykle op på hospitalet, med nogle rundstykker, fordi de var stået lidt sent op, så de ikke noget at spise, det hospitalet serveret. Jeg fik igen lov til at holde lille Emma. Jeg købte også en lille rød kjole til Emma.

"Onsdag den 18/10 2006 - En stor dag."

I dag var det første gang at Lille Emma, skulle sove hjemme for første gang. Da hun kom hjem, begyndte hun at hikke og nyse. Hun så sød og sjov ud, men man kunne se at det gjorde lidt undt på hende når hun hikkede. Mormor og morfar til lille Emma, kom og de tager hjem på søndag, siger de. ”Moster Winnie har fået ondt i halsen ;(”

"Torsdag den 19/10 2006 - Til Jordemor i sin lille røde kjole."

I da skal Emma til jordemor, og hun har sin fine lille nye røde kjole på, men en hvis trøje og strømpebukser inden under. Nu mangler hun bare en lille nisse hue ;)

Fredag den 20/10 2006 - Weekend, det er bare herligt.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 14/06-2007 14:27 af Winnie Leth Buch (Miss-Leth) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 350 ord og lix-tallet er 25.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.