1Gaden
Mange ansigter om dagen ingen om natten. Går i gaderne, søgende, ... [...]
Blandede tekster
11 år siden
21Mindehavet
Jeg er ikke længere, derfor er jeg alt. Følelsen af at være spædb... [...]
Fantasy
13 år siden
0Vinterbal
En pige til vinter bal. · Kold i sneen faldt. · Hvor skal du hen aske... [...]
Digte
14 år siden
2Svarer okay
Jeg ved mine skrig ikke vil hjælpe mig på vej. · Så jeg lader min t... [...]
Rim og vers
14 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Majbritt K. Hansen (f. 1989)
Dit hjertes styrke pumper i dine årer. Jeg ser det, du er klar til kamp. Din frygtløshed er smittende og beruser min tankegang. Jeg kan ikke tænke klart. De andre vil følge dig hvor end du går hen, men jeg kan ikke. Jeg kan ikke. Lad mig blive tilbage og lad mig ligge i min grøft, hvor jeg kan se skyerne passere deja-vu over mig igen og igen til dagen går på hæld. Når stjerne blinker til mig om natten ved jeg de vogter over dig, de vil aldrig falde og ligesom du vil de altid bestå. I vil altid være deroppe og kigge ned til mig, men tror mig, jeg har det fint her i min grøft. En nat vil du med dit hjertes styrke se op mod himlenes stjerner og når du mærker din samhørighed med dem, vil du se det stjerneskud som er kommet for at bærer mig hjem. Så kan jeg endelig være hos dig, i dit hjertes styrke.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 14/01-2009 10:10 af Majbritt K. Hansen og er kategoriseret under Kortprosa.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.