1I toget
Jeg har fået plads til alle mine ting i en almindelig rygsæk, og ... [...]
Noveller
13 år siden
4Med maven fuld af kul
Den ækle sorte masse glider med besvær ned i min mave. Hver enkel... [...]
Noveller
14 år siden
6Klovnen og cirkusprinsessen
En ensom klovn står i manegen og græder. Jo mere han græder, jo h... [...]
Kortprosa
14 år siden
1Små blå piller
små blå piller · slår stemmen i mit hoved ihjel · morder · små blå pill... [...]
Digte
14 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Linda Larsen (f. 1985)
Der sidder tre mænd på en bænk. De er sammen og dog stadig alene. De glemmer ensomheden på bunden af en flaske, men opdager den igen på bunden af den næste. De ænser knapt vejrgudernes hånlige leg med dem. Deres høje rustne stemmer overdøves af larmen fra det travle folks biler tidligt en regnfuld mandag morgen. Det er nu de gråstribede katte går til ro, det er nu livet for alvor bliver farligt, men de tre mænd mærker ikke forskellen, for de gråstribede katte kommer ikke længere derhen.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 21/07-2009 19:40 af Linda Larsen (Lindala) og er kategoriseret under Blandede tekster.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.