0Bøf med løg
Løgene. · Som ål i et bildæk vrider de sig. · Panden. · Glinsende sort... [...]
Digte
13 år siden
0Flugt
Det liv, han én gang havde forladt, vendte bestandigt tilbage til... [...]
Kortprosa
13 år siden
1Tilbage i den gamle møllers by
Fra en grøn skråning uden for den gamle mølle fanges blikket af e... [...]
Kortprosa
13 år siden
0Solsortenes sang
Solsorternes sang i skumringstimen · blander sig med pigens · sagte ... [...]
Digte
13 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Rasmus Wiin Larsen (f. 1984)
Det liv, han én gang havde forladt, vendte bestandigt tilbage til ham.
   I øjeblikke af behagelig tomhed dukkede billedet af funktionæren i strøget blå skjorte gang på gang op. Når han havde rullet sig sammen på tæppet og døsigt spejdede op mod den stjerneprikkede nattehimmel, hændte det, at den klaprende lyd fra et tastatur blandede sig med vindens rusken i trækronerne og fremkaldte en let gysen.
   Andre gange når han langsomt red gennem skoven, ledte hovenes taktfaste slag mod skovstien hans tanker tilbage på de stressede sekretærer, der hvide i ansigterne hastede gennem korridorerne for at bringe deres foresatte kaffe.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 08/07-2010 11:20 af Rasmus Wiin Larsen og er kategoriseret under Kortprosa.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.