Livet, sådan generelt



1Livet, sådan generelt
Livet, er en skummel størrelse, bedst som man tror man har fat i ... [...]
Blandede tekster
13 år siden
1Et ode til lidelse
smerten fuck den kan slukkes · livet i sig selv kan bukkes · men hvad... [...]
Digte
14 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Varg Frost (f. 1980)
Livet, er en skummel størrelse, bedst som man tror man har fat i noget, slapper man lidt af, og får et spark i bollerne som tak, hvad skal det blive? Er livet bare en stor narresut, som luller dig ind i en falsk tryghedsfølelse, for der efter at fratage dig, alt hvad du troede du kunne regne med, og stole på? Er der noget at sige til, at jeg efterhånden er blevet en paranoid bastard, der i sin naivitet håber på det bedste, og tror det værste , jeg tar jo sjældent fejl. Jeg ville ønske jeg vidste hvor de sad, de fuckin følelser. For så ville jeg tage min største køkken kniv, eller for hånden værende motorsav, og skære det væk. Skære til det hele var væk. Så kunne man måske få lidt fred. Troede engang jeg kendte svaret på, hvordan man slap af med disse forbandede, ubrugelige og belastende følelser, et enkelt prik og så var det væk. Men ak nej det var kun en stakket frist desværre, dagen derpå kom de igen og i følgeskab med deres bedste venner skyld og skam. alt det kaos det skaber i mig, alle de blandede følelser, fuck, det er pludselig som om, jeg til dels forstår folk der slagter deres kærester, koner og elskere, for måske sidder det slet ikke inde i mig men inde i hende?? Hvem ved, en dag når livet har skuffet mig nok, så bliver jeg måske til en af dem, for hvem den ultimative løsning må være at slå ihjel. Men nej det ville alligevel ikke føre noget med sig. Måske er jeg bare dømt til at føle smerte.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 21/05-2011 14:40 af Varg Frost (frossen_to_death) og er kategoriseret under Blandede tekster.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.