2Blødende hjerter
Løber på havnen. Lungerne fungerer fint, sender ilten ud i blodet... [...]
Noveller
10 år siden
4Søstrene
De fniser, de hviner, de griner. De fniser, hviner, griner. De fn... [...]
Kortprosa
10 år siden
1En farlig deling - 2. del
Tre dybt røde dråber gled parallelt langs Salamones pande. En fug... [...]
Fantasy
10 år siden
2Skolen
Med hurtige skridt løb hun ned af trappen, lyset var slukket, men... [...]
Noveller
11 år siden
2En farlig deling - 1. del
"Hvad jeg mener om mørket?" Han lukkede øjnene og fortsatte "Jeg ... [...]
Fantasy
11 år siden
1En hvid tåge
Jeg kørte med alt for hø j fart forbi markerne og igennem skoven.... [...]
Noveller
11 år siden
2Når du fylder 17
På en sti mellem en skov og en lille landsby, gik en ung pige i e... [...]
Noveller
11 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Stine Kielstrup (f. 1995)
Hun sidder foran spejlet Iagttager sin lyse slanke krop, Forarget over at han kunne kalde hende smuk. Hendes fingrer glider langs hendes nøgne bryst. Kælende som han gjorde i nat.
   Fuldkommen. Han havde kaldt hende fuldkommen.
   Hun lader fingeren fortsætte ned langs hendes maveskind. Talje, hun har talje. Men det ser hun ikke. Hvordan kunne han kalde hende smuk? Hun så på sig selv med foragt. Hun havde altid ønsket ham, men aldrig ture drømme og slet ikke ønske ham.
   Lyset var endnu ikke kommet, selv ikke selvom at det havde været mørkt da han havde fulgt hende til hendes leje. Vinden var varm, sommerens skær skinnede klart igennem mørket.
   Hun lod hånden glide igennem det mørke krøllede hår. Han havde virkelig kaldt hende smuk.
   Hun kikkede igen hen på sin seng, så på den mand som hendes hjerte længtes efter mere end noget andet. Langsomt gik hun hen til ham, lod fingrende kæle hans ryg. Hvor hun dog elskede ham. Hendes følelser skar næsten igennem, hendes begær nåede næsten at briste.
   Hendes hånd strøg hans mørke silkeskjorte, som låg på sengen hvor den var blevet smidt i begær. Pludselig gik et pulserende stød igennem hende, hun trak sin hånd til sig, da hun så sine egne tanker. Hun knugede skamfuldt hånden ind til det nøgne bryst. Pludselig flov over at hendes nøgne hud skinnede om kap med månen. Hun strøg hurtigt sin kåbe over skuldrene og satte håret op. Det begærer ham. Hvordan kunne hun begære ham? Ham af alle? Men hun begærede ham. Det skinnede klart igennem hendes smukke hud, hendes svulmende former og hendes lange hår der smukt dannede en ramme et perfekt ansigt. Store brune øjne, dybe som havet, mørke som egens mørkeste, læber fyldige og en velformet næse. Hun var smuk, men hun så det ikke. Hvordan kunne hun begære ham? En forlovet mand, kommende far og adel. Selv var hun lovet bort til en svensk adelsmand, han kunne forsørge dem, hende, hendes familie og hun skulle bo i Sverige på hans herregård. Hendes søstre missundede hende og hendes veninder ville længes efter hende, men ikke så meget som han ville.
   Hun veg langsomt tilbage fra sengen. Ydmyg trådte hun ud på altanen, på randen til gråd. Jeg ønsker... Jeg ønsker... Jeg ønsker... Gentog hun med folede hænder. Pludselig var himlen oplyst. En stråle af lyst trængte igennem atmosfæren. Hun folede hænderne ønskede igen. Strålen blev kraftigere. Snart var lyset væk, et kort sekund stod alt stille, men så lød braget. En trykbølge pressede hende tilbage. Sten rev sig løs og svævede faretruende i luften. Jord og luft blandedes, gjorde den ellers klare natteluft tyk. Alt brændte. Jorden begyndte at ryste, den delte sig i to. Hendes føder blødte, håret hang løst, mens at hun søgte ham, umulig at finde. Endnu et brag, hun så op og så hvordan at lyset blev skarpt.. snart sort.. snart.. jeg ønsker.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 27/07-2011 17:03 af Stine Kielstrup (Kiel-s-x) og er kategoriseret under Kortprosa.
Teksten er på 483 ord og lix-tallet er 23.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.