1Ved ikke endnu :)
Kapitel 1. · Min historie startede med min mor Henriette, kæmpede s... [...]
Eventyr og fabler
10 år siden
3Drømmende øjne
Dine øjne er så dybe og blå som det smukkeste hav jeg har set, je... [...]
Digte
11 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Lisa Fjord (f. 1991)
Dine øjne er så dybe og blå som det smukkeste hav jeg har set, jeg kaster mig ud over rælingen og ned til dig ...

Dine øjne skinner som det pureste guld, og dog så fjerne som muld...

Sammen er vi varme og helt lige glad med om folk kan høre os larme...

Og hvis de kan, så lad dem. For vi ligger nu i det varme sand...

Sammen som kun en kvinde og en mand kan...

En kæmpe bølge skylder ind over dig og mig, men den trækker sig...

Jeg kigger på dig , jeg..ser..dig, verden stopper og kører hurtigere end før.. der er noget jeg vil sige hvis bare jeg tør...

Dine øjne skinner stadig, men en frygt viser sig, hva' nu hvis det bare er en leg...

klemmer dig ind så du ikke er i tvivel sammen ser vi vinden danser som en vivel...

Vi er hinanden meget nær, i månes klare skær...

jeg ved ikke hvor meget tid vi har, de leder efter mig, jeg vil gøre alt for at være sammen med dig...

De kalder, jorden skælver, vi i hinandens i armen ligger. Fare op, løb af stad.... Vi ved det kan ende med afsked...

Kig mig ind i øjnene, lyt til min dybe varme stemme de vil ikke finde os, kom jeg kender et hemligt sted...

Ind i grotten vi kommer, væggene skinner af krystaller, diamant og juveler. vi hinanden igen deler...

Og til siden jeg hiver mine sømands seler, mærker varmen fra dine dejlige lår, en følelse jeg ikke har mærket i mange år...

Dit varme bryst, mod mig står.. Min hænder kælder for detaljer. Dit bryst så hård, dog så blød...

Jeg har tændt din indre glød, du kan ikke længere sige nej, du vil fanges i denne farlige leg, tør du tag mine hænder, og se hvor det ender...


Vågner af min drøm alt er væk, et rør har sprunget læk... Bank på døren, et chok det giver... Viceværten jeg ser, de øjne skinner som det pureste guld, og dog så fjerne som muld...
Forfatterbemærkninger
En spænde oplevelse med Gebooka, vi har fællesskab skrevet dette digt sammen over chatten... Kender ikke hinanden i virkeligheden, kun virtuel... Vi har skrevet hverandet vers ud fra det den anden skrev og er blevet til dette lille værk.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 10/09-2012 01:29 af Lisa Fjord (Lisa F Christensen) og er kategoriseret under Digte.
Teksten er på 343 ord og lix-tallet er 13.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.