2I mørket kan jeg skrive mindst 4 digte i se...
Jeg forestiller mig hvordan · mine indvolde har lagt sig i et zig · z... [...]
Digte
10 år siden
1Genesis (den første, anden og tredje)
Da jeg først blev født var jeg en parasit på siden af dit ribben.... [...]
Digte
10 år siden
2Du smiler for jeg er rolig
Der er et overtræk på begge sider, · og bag det sidder jeg fastklem... [...]
Rim og vers
10 år siden
4Weekender er altid rare at have
Himmelen var frisk blå, næsten nyfødt. Og her stod heltinden så p... [...]
Noveller
11 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Maria Fossing (f. 1991)
Hun giver ham lidt af sig selv, hun giver ham først sin hånd. Han tager det gerne i betragtning, og bliver imponeret over at hun skærer hånden af og lægger den på bordet i mellem dem. Hun gør det fordi han skal forstå at hun kun giver lidt, men hun gør det gerne ofte. Ingen stopper blodet. Hun giver ham sit øre, hun klipper det af med den saks de købte i Ikea. Han tager det hele til sig og lover aldrig at give slip. Hun fryser. Han holder om hendes hånd for at varme den. Han henter et glas rødvin. Hun henter motorsaven. Han sætter sig. Hun saver sine ben af. Hun gør det for at vise ham at hun ingen steder går. Han er taknemmelig. Han hjælper hende med at stikke hendes læber ud, så han altid kan kysse hende. De gør det med en urtekniv. Han hælder rødvinen ned i hende. Det siver ud fra hullet i brystet hun lige har lavet. Han sætter en spand under hende. Han samler hendes blod. Hun smiler kun med øjnene, han har dem i sin hånd. Han spiser hendes hjerte. Han spiser hendes kærlighed. Hun findes kun på sofaen. De lever i en bogstavelig verden.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 30/09-2012 12:39 af Maria Fossing og er kategoriseret under Kortprosa.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.