3Lige om lidt
Kender du den følelse af, at man føler at man er havnet i det for... [...]
Blandede tekster
11 år siden
4Virkeligheden
Jeg elsker at se fjernsyn. At se film. Og jeg bruger meget tid på... [...]
Digte
11 år siden
1Jeg
Jeg. · Jeg er et menneske, der har lyst til alt for mange ting. Jeg... [...]
Blandede tekster
11 år siden
1Friheden er der hvor rutinen slutter
Friheden er der hvor rutinen slutter, der hvor forældre, lærere o... [...]
Blandede tekster
11 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Sissel Bundgård (f. 1992)
Jeg elsker at se fjernsyn. At se film. Og jeg bruger meget tid på det. Når jeg ser en film eller tv-serie føler jeg, at jeg starter et nyt liv, og jeg bliver glad. Men når den slutter, bliver jeg trist, for så opdager jeg, at jeg stadig befinder mig i mit eget liv. Dét skal jo fortsætte, og jeg skal igen til at tage stilling til tingene, tage et ansvar for mit liv. Jeg skal til at forholde mig til mig liv, tilbage til virkeligheden. Når jeg ser en film stopper mit liv lige for en tid, og jeg begynder på et andet liv, som altid ender lykkeligt. Men det er ikke sikkert vores eget liv gør det.
Forfatterbemærkninger
Det første jeg nogen sinde har skrevet. Skrevet i 2006

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 01/11-2012 18:26 af Sissel Bundgård (siz2) og er kategoriseret under Digte.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.