3Lige om lidt
Kender du den følelse af, at man føler at man er havnet i det for... [...]
Blandede tekster
11 år siden
4Virkeligheden
Jeg elsker at se fjernsyn. At se film. Og jeg bruger meget tid på... [...]
Digte
11 år siden
1Jeg
Jeg. · Jeg er et menneske, der har lyst til alt for mange ting. Jeg... [...]
Blandede tekster
11 år siden
1Friheden er der hvor rutinen slutter
Friheden er der hvor rutinen slutter, der hvor forældre, lærere o... [...]
Blandede tekster
11 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Sissel Bundgård (f. 1992)
Kender du den følelse af, at man føler at man er havnet i det forkerte liv? Følelsen af at blive overvåget, eller af at man er lige ved at vågne op fra en lang drøm? Måske en fornemmelse af at der snart vil ske noget, som vil få dig til at forstå hvorfor tingene er, som de er. Jeg er et menneske som alle andre, men jeg har ventet hele min ungdom på at jeg skulle vågne op. Lige om lidt.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 05/11-2012 22:29 af Sissel Bundgård (siz2) og er kategoriseret under Blandede tekster.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.