3Hun
Hun vendte sig rundt, så hun nu lå med ryggen imod mig. Jeg lagde... [...]
Blandede tekster
10 år siden
5Stol på mig
Se, vi som mennesker, individer, bruger endeløse dage, år på at l... [...]
Blandede tekster
11 år siden
3Fjollet
Sidder på mit værelse og tiden er for længst gået sin vej. · Åbner ... [...]
Digte
11 år siden
1For sent at fortryde
Vi går efter de ting, vi ikke kan få, for det er de ting, der til... [...]
Kortprosa
11 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Klaes Simonsen (f. 1984)
Sidder og trommeslager på tastaturet. Kan ikke finde orderne, men finder rytmen. Smil igen, og lad mig høre hvad du har at sige. Jeg kan ikke se mit eget spejlbillede, men ser alt andet. Hun smiler ikke igen. Lad mig svinge en linje ud og så en mere. Kan det blødgøre rytmen vi danser til? Men det kunne lige så godt være endnu en dag vi ikke kender til. DU, er den jeg ville have elsket at elske. Det vækker mig hver eneste nat, og jeg tænker det hele igennem på mindre end en normal tid. Jeg har indtil videre levet mit liv uden fortrydelsen. Og du ville have elsket uden at elske. Vi manglede vores... Trommeslager på tastaturet! Jeg har levet mit liv uden fortrydelsen, bortset fra i dag. For vi har kun et lys tændt. En rund cirkel af mørke. 1. 2. 3. lad os løbe langt væk. Hvem skal i grunden fortælle os hvad der er godt for du og jeg. Det tegnede godt, men en dag blev det hele sort. En alt for lille bog, til en alt for stor tanke.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 11/11-2012 23:08 af Klaes Simonsen (Mrklaes) og er kategoriseret under Blandede tekster.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.