3Hun
Hun vendte sig rundt, så hun nu lå med ryggen imod mig. Jeg lagde... [...]
Blandede tekster
10 år siden
5Stol på mig
Se, vi som mennesker, individer, bruger endeløse dage, år på at l... [...]
Blandede tekster
11 år siden
3Fjollet
Sidder på mit værelse og tiden er for længst gået sin vej. · Åbner ... [...]
Digte
11 år siden
1For sent at fortryde
Vi går efter de ting, vi ikke kan få, for det er de ting, der til... [...]
Kortprosa
11 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Klaes Simonsen (f. 1984)
Se, vi som mennesker, individer, bruger endeløse dage, år på at lede efter noget så simpelt som... Kærlighed er kun til for at fortælle os, at livet kunne have været så meget bedre hvis bare...
Dér er en løsning til livets store gåde. Jeg har set den, jeg har følt den, og tro mig den er ikke for alle og enhver. Ikke en gang jeg. Jeg græd i dagevis da åbenbaringen kom. Aldrig har livet set så sort ud. Aldrig har livet været så simpelt og kompliceret på en og samme tid. Jeg ser uvidne personer omkring mig og ønsker kun, at jeg var en af dem. Det er en trist fortid når man ser tilbage. Så lad os som individer, mennesker, bruge vores sidste dage på at lede. For i uvisheden er den ideelle lykke og det er her vi alle sammen lever bedst. Stol på mig.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 07/04-2013 18:47 af Klaes Simonsen (Mrklaes) og er kategoriseret under Blandede tekster.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.