2Den perfekte morgen
Jeg har lige sovet, jeg er lige vågnet. Jeg havde drømt om den pe... [...]
Blandede tekster
11 år siden
4Gud hader os alle
Hvad er den dybere mening med livet? Ja sandheden er jeg er helt ... [...]
Blandede tekster
11 år siden
450’eren
Hver dag skifter jeg ejer, ja hver dag er som den plejer. Nogen s... [...]
Blandede tekster
11 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Simon Bruun (f. 1994)
Hvad er den dybere mening med livet? Ja sandheden er jeg er helt og aldeles tom for ord. Ord som gror ligger øde hen, ord der plejede at give mening og betydning, giver ikke længere mening og betyder ikke længere noget, hvorfor bliver man sat i verden til at starte med. Livet er ikke en dans på røde roser tvært imod. Man bliver sat i verden af to forelskede forældre for fornøjelsens skyld. Men kærlighed er som livet, det har altid en ende. Der er altid en bagside af medaljen og den bagside gemmer folk for ikke og sige mig langt væk, fordi det er den dybeste sandhed der sårer dig allermest. Hvad har man opnået på et liv. Og hvad gør et godt liv til lige præcis et godt et ? Man arbejder hårdt for at forsørge sin famile man tjener sin værnepligt, undervisningspligt og betaler skat. Når alt det er nået forlader man alligevel denne jord og så står folk tilbage og søger efter den retfærdighed der end ikke har vist sig at være der. Så hvor fuck er den forpulede retfærdighed. Jeg har ikke kunne finde den. Men jeg har kunne finde en sætning i mit øde og sløret ordforråd, når man ser en man holder af ligge og synge på det sidste vers. Sætningen er som så og man skal ikke engang kunne spå eller være klog som bagklog for at komme frem til den. " Gud hader os alle " god hates os all.

en tekst om en uretfærdig tilstand !

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 15/02-2013 22:17 af Simon Bruun (skypi) og er kategoriseret under Blandede tekster.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.