2Den perfekte morgen
Jeg har lige sovet, jeg er lige vågnet. Jeg havde drømt om den pe... [...]
Blandede tekster
11 år siden
4Gud hader os alle
Hvad er den dybere mening med livet? Ja sandheden er jeg er helt ... [...]
Blandede tekster
11 år siden
450’eren
Hver dag skifter jeg ejer, ja hver dag er som den plejer. Nogen s... [...]
Blandede tekster
11 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Simon Bruun (f. 1994)
Jeg har lige sovet, jeg er lige vågnet. Jeg havde drømt om den perfekte morgen, og den perfekte dag. Jeg kan ikke huske hvem der var med i drømmen og om jeg overhovedet kendte personen. Men den første jeg tænkte på var dig. Og så ramte det mig i hjertet, det rumsterede og trykket steg. Det første billede jeg fik i hovedet var dig. Det første navn jeg kunne frem stamme var dig. Du er den perfekte morgen. Jeg savner dig.
Den perfekte morgen er for mig det bedste på en dag. Har du er god morgen er dagen god. Og er dagen god er ugen god. Og ugen bliver til måneder og måneder bliver til år. Så mit hjerte svår at du er den perfekte morgen. Som det smukkeste forår.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 25/02-2013 20:41 af Simon Bruun (skypi) og er kategoriseret under Blandede tekster.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.