3Jens
Jens forstod det ikke. Formålet med popcorn og knitrende slikpose... [...]
Kortprosa
11 år siden
2Rum sø
Der er en overflod af enlige stemmer · der i flerstemmigt kor blive... [...]
Digte
11 år siden
1Et eventyr i reality
"Himlen falder! Himlen falder!" Skreg drengen. Længere nede ad ga... [...]
Kortprosa
11 år siden
4En dag i parken
Jeg dræbte en due i dag. Det har jeg ikke prøvet før; ikke engang... [...]
Kortprosa
11 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Carla Lauritsen (f. 1988)
"Himlen falder! Himlen falder!" Skreg drengen. Længere nede ad gaden havde ulven i fåreklæder lemlæstet, voldtaget og slugt luderen og bedstemoderen, imens en dranker så på og drak sine sidste gyldne dråber, for i næste sekund af dratte omkuld og misse dørmandens eminente entre. Til gengæld ville tre fede rotter se dørmandens formidable ulvejagt, blodbadet og befrielsen af luderen og bedstemoderen. Og alt imens dørmanden gjorde sin exit grande i solnedgang og specialeffects, dansede luderen og bedstemoderen en forførende dans til bragene fra himlens fald.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 07/03-2013 09:30 af Carla Lauritsen og er kategoriseret under Kortprosa.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.