Tusinde tak for jeres kommentarer og respons


11 år siden 4 kommentarer Rim og vers mennesker tro ord

2Lev drømmen ud
Jeg drømmer ikke om at være digter · Jeg er digter! · Jeg drømmer ikk... [...]
Digte · følg drømmen, selvindsigt, taknemmelighed
9 måneder, 8 dage siden
2Når jeg bliver gammel
Når jeg bliver gammel · Vil jeg huske tilbage · På de mange små stund... [...]
Digte · forvandling, dybe tanker, fremtidshåb
9 måneder, 23 dage siden
1Nu og her
Nu og her · Der sker lige nu · Lev nu · Vær' vågen · Vær' opmærksom · Vær' ... [...]
Digte · livssyn, vej, livserfaring
9 måneder, 23 dage siden
3Jeg tror
Jeg tror · Jeg tror alt kan lade sig gøre · At alt er muligt · At alt k... [...]
Digte · lyset, livserfaring, det ukendte
9 måneder, 23 dage siden

Puls: 4,1

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Julie Gry Carstensen (f. 1993)
Det er så fedt hver gang jeg til et af mine digte får en kommentar. Utroligt hvor glad jeg kan blive over at læse en andens respons og svar.

Alle jer som læser mine digte, I skal have en masse ros.
Bærret flyder ikke over, når jeg har vand eller andet i mit krus.

Jeg kan slet ikke holde op med at smile, når jeg først er begyndt.
I følger mig i tykt og tyndt.

I giver mig virkelig så meget inspiration så man tror det er løgn.
Digtene skriver jeg en masse af de næste mange døgn.

Jeg holder ikke op.
Heller ikke når mit hjerte ikke kan mere.
Jeg kæmper for at nå til tops.
Det er sådan jeg vil have mit liv skal fungere.

Først når der er 25 timer på et døgn, stopper jeg med at skrive.
Men heldigvis sker det aldrig - min hastighed bliver måske langsommere med årene.
Jeg har efterhånden skrevet så mange forskellige digte, så de ikke engang kan fejes sammen med en rive.
Når jeg ikke selv kan, får jeg en kat til at slikke sårene.
Forfatterbemærkninger
Et digt skrevet til alle dem som læser mine digte, og som også kommenterer dem. Tusind tak for støtten og responsen! Uden dig ville jeg ikke kunne skrive digte som jeg synes man skal!

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 03/06-2013 07:58 af Julie Gry Carstensen (digterinden) og er kategoriseret under Rim og vers.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.