Hun længes bare efter en kærlighed så stor, at hun ikke kan holde den i sig



10Rastløs
Solens stråler · spreder en underlig følelse · af rastløshed i min kr... [...]
Digte · krop, magtesløshed, alene
8 år siden
4Nutidig kærlighed
Jeg elsker klangen af dit navn. Hvordan det dvæler i atmosfæren. ... [...]
Blandede tekster · parforhold, kærlighed, skuffelse
8 år siden
5Uroligt flammehav
Jeg drømmer om terror · Jeg drømmer om flammer · der skyller ind over... [...]
Digte · sorg, melankoli, hjertesorg
8 år siden
5Jubelidiot
Jeg sidder som en jubelidiot og smiler så bredt, at mine kinder g... [...]
Kortprosa · magtesløshed, relationer, kærlighed
8 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Camilla Aaby (f. 1995)
alene i sengens hvide oase sidder hun. endnu en gang. med alt for meget underskud og alt for dominerende en rastløshed. melankoliens musik spiller for hende. hun fordyber sig. alt ved denne situation er velkendt. alle følelserne er så velkendte, at hun kan splitte dem til atomer og sætte dem nøjagtig sammen som før. melankolien, savnen, længslen. det føles som dårlige klichéer uden ende. en ond spiral. hun kan ikke lade være med at føle for hårdt og for hurtigt. kan ikke holde sympatien ude. hun elsker med hele sit væsen. hun betages af menneskets dybder og dets hemmeligheder. hun er pålidelig. alle lægger problemerne på hendes skuldre. de tømmer deres hjerter. deler deres drømme, deres skræk. de giver sig. og hun forventer intet tilbage. hun er der, og hun ved, hvis hun har brug for det, er de der på samme måde. hun ved det. hun går bare ikke igennem det samme. hun klarer det på egen hånd. hun har klaret sine problemer alene i så lang tid, at hun ikke kan bære tanken om at dele dem med andre. hvad skal det nytte? hun kan jo selv. hun VIL selv. hun har ikke brug for trøstende ord. hun har brug for gerninger, der viser kærligheden. hun ønsker en til at holde om hende, mens hun falder ind i mørket. hun ønsker bare en, der vil holde om hende for evigt. uden at give slip. 

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 14/09-2013 08:44 af Camilla Aaby og er kategoriseret under Blandede tekster.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.