6Jeg vil gerne ødelægge dig
Nogle gange har jeg lyst til at ødelægge dig, · rive dig fuldstændi... [...]
Digte
10 år siden
3Fuld af lys
Jeg vil gerne rive lunser af dit kød, · skrælle lag af din hud, · flæ... [...]
Digte
10 år siden
5Sorg er
Sorg er · et hus hvor alle vinduer · og døre er blokeret, · hvor gardi... [...]
Digte
10 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Anne Ryom (f. 1994)
Nogle gange har jeg lyst til at ødelægge dig,
rive dig fuldstændig fra hinanden.
Sprede dig ud på gulvet i stumper og stykker,
kaste dig op i luften,
så du drysser som konfetti ned fra himlen.
Jeg længes efter at mærke dig,
at være en som efterlader ar på din hud.
Jeg drømmer om at knuse dig. Bare lidt.
Gøre dig uoprettelig ked af det.
Ændre dig.
Jeg vil gerne hvæsse kløerne på dit hjerte.
Er det forkert at jeg gerne vil se dig udgyde dit hjerteblod for mig?
At jeg gerne vil høre dig tigge mig om at komme tilbage, om at tilgive dig, om ikke at forlade dig?
Når du smiler til mig, giver det mig lyst til at knække dig,
banke dig gul og blå til du helt overgiver dig til mig.
Måske gør dette mig ond. Måske skræmmer det mig bare at du har denne magt over mig. Måske længes jeg bare efter at vide at jeg betyder noget. Måske er jeg bare bange for at du går.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 16/10-2013 12:34 af Anne Ryom (BogNørden) og er kategoriseret under Digte.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.