1Elektronisk Støj
Kapitel et: Amos · De uendelige lange søjler af regn slog mod ruden... [...]
Noveller
10 år siden
1Kære Lorence...
"Natten som vi aldrig må glemme, ligger som et svagt minde i min ... [...]
Blandede tekster
10 år siden
1Dukkespil 2.0
Mørke øjne gemt bag en tyk mascara bliver åbnet, og stirrer på mi... [...]
Noveller
10 år siden
3Dit Mest Hellige Sted
På dit mest hellige sted står jeg og venter. Jeg er kold og lavet... [...]
Blandede tekster
10 år siden
6Byttedyret
Stanken af råd, og dårlig ånde har forfulgt mig længe. En stank s... [...]
Fantasy
10 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Alex Jakobsen (f. 1990)
"Natten som vi aldrig må glemme, ligger som et svagt minde i min erindring. Du tror der er mere bag mit kranie end hvad jeg udtrykker. Du tror jeg har lyst til dit kødelige væsen, lyst til at føle dit køn pulsere i mit indre, men jeg vil hellere stikke knive i dit flæsk - jeg vil hellere ødelægge dit forbandet smukke væsen."

"Jeg har aldrig haft lyst til at myrde nogen, så meget som dig. Du er en fucking idiot, og du ved godt hvor meget jeg hader dig. Alligevel hjemsøger du mig; du driver mig til vanvid og jeg er ikke længere sikker på hvornår min tilværelse vil kollapse omkring mig."

"Mit bord står og venter på dig, mit skide metalbord. Jeg ved godt at det måske ikke lyder specielt tiltrækkende, men det er heller ikke meningen at du skal føle behag. Jeg vil hellere høre dig skrige, stønne og tigge mig om nåde. For helvede, jeg har lyst til at tvinge mine fingre om din hals, og kvæle livet ud af dig."

"Okay, du vinder. Kan du se dig selv i spejlet nu? Kan du overhovedet fatte hvor meget du ødelægger mig, hvordan du splitter mig ad, stykke for stykke? Jeg fantaserer om at skille dit hoved fra din krop, men jeg kaster håndklædet i ringen. Du har lænket mig til gulvet med tunge kæder, og med en kæk bemærkning, forfører du mig tilbage mod pinslerne."

"Jeg så hvordan du flirtede med en anden mand i laboratoriet i dag. Du havde det samme liderlige udtryk i ansigtet som du plejer at sende mig. Jeg er ikke jaloux. Jeg er fucking jaloux! Han er ikke din fantasi, jeg er din fantasi! Du skal flå mig i stykker, ødelægge mig, splitte mig ad - destruer mig for helvede!"

"Jeg vil ligge i dine arme, og trykke mig mod dit bryst. Jeg vil høre dit hjerte slå mod dine ribben. I et ømt øjeblik vil jeg føle mig perfekt. Tankerne om at myrde dig, hærger mit indre. Din brystkasse bevæger sig langsomt op og ned, men det eneste som går igennem mit hoved, er tanken om at flå din perfekte hud fra hinanden, og gøre dit ydre ligeså smukt som dit indre."
Forfatterbemærkninger
teksterne er skrevet som post-it-notes imellem en karakter som er madly in love med en kollega. Ideen er at karakteren er så benægtende overfor sine følelser, at han lader sig blænde af alt andet.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 16/01-2014 14:14 af Alex Jakobsen (NebelnKind) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 372 ord og lix-tallet er 29.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.