1En dreng i krig. Del.1
Et øredøvende brag brød den trivielle dagligdag på det store mark... [...]
Noveller
9 år siden
1Nirvana
Den varme sol bagte på mit ansigt, sløre mit blik kort varigt. · De... [...]
Blandede tekster
10 år siden
4Fiktiv eller Fremtid?
En melonkonisk verden i ruiner, ruiner som engang symboliserede e... [...]
Blandede tekster
10 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Rumle Van Madsen (f. 1990)
En melonkonisk verden i ruiner, ruiner som engang symboliserede en civilisation hvis lige
verdenen aldrig igen vil beskue.
Dette var en civilisation som over gik alle andre,
som menneskeheden korte exitstens har frembragt.
Dette var en Global civilisation som
husede syv milliarder mennesker som alle havde hver deres vilje, og såede sin egen skæbne.

Den verden... Den civilisation er blot aske og radioaktive murbrokker.
Aldrig igen vil Eiffel tårnet, stå stolt over Paris kultur fyldte gader.
Aldrig igen vil Friheds Gudinden i New York, stå som symbol for den frihed, mennesket engang holdt så kær.
Og aldrig vil solen falde på Tajs Mahals kubler eller Vatikanet store kirke spire.
Ak solen vil kun stige over asken fra den storhed vores jord en gang besad.
Nu blot en radioaktiv planet uden liv.
Forfatterbemærkninger
Tanken om at flere Nationer har muligheden for at ligge jorden øde skræmmer mig af og til.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 30/05-2014 18:25 af Rumle Van Madsen (Rumleboy) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 131 ord og lix-tallet er 26.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.