Kontrolfreak (Brudstykker fra bunden - nr. 14)


9 år siden 8 kommentarer Digte

4Endnu et stik (Brudstykker fra bunden - nr....
Når du kan mærke · at blodet løber ud af armene · og benene · til de st... [...]
Digte
9 år siden
5Ægte kærlighed (Brudstykker fra bunden - nr...
Jeg er opfostret med den type kærlighed · som man ikke taler om. · "D... [...]
Digte
9 år siden
3Stækkede gardiner (Brudstykker fra bunden -...
Gardinerne er trukket for · far er skredet igen · og mor er på klinik... [...]
Digte
9 år siden
8Kontrolfreak (Brudstykker fra bunden - nr. ...
Tabt kontrol · tabt ære · ydmyget · misbrugt · af min egen far. · Genvundet... [...]
Digte
9 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Corby Wiley (f. 1986)
Tabt kontrol
tabt ære
ydmyget
misbrugt
af min egen far.

Genvundet kontrol
genvundet tro
overskud
anoreksi
jeg styrer min egen krop.

Balancen
mellem kontrol
og kaos
et liv på kanten
af misbrug
og overskud
ikke i livet
men på kontoen.
Forfatterbemærkninger
En ny serie af brudstykker fra bunden af samfundet, denne gang også fra en ny vinkel. Dette er fjortende brudstykke i rækken.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 18/08-2014 09:45 af Corby Wiley (Tiabisu) og er kategoriseret under Digte.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.