Overfladebehandling


9 år siden 10 kommentarer Blandede tekster tanker splittelse følelser

2Har de duer da slet ingen medfølelse!
De smuldrer hurtigt væk igennem mine fingre. · Frøene. · Finder hver ... [...]
Digte · sårbarhed, ulykkelig kærlighed, depression
6 år siden
10Overfladebehandling
Det gik pludselig op for mig. · Vi er alle blade som virvles tilfæl... [...]
Blandede tekster · tanker, splittelse, følelser
9 år siden
4Frkrtlsr
Sad på mit WC forleden for at tjekke FB på min PC · da jeg pludseli... [...]
Blandede tekster
10 år siden
2Bekymring og skyld
Mit navn er Olsen. Jeg har levet tre-fjerdedele en menneskealder.... [...]
Blandede tekster
11 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Kenneth Grønbech (f. 1975)
Det gik pludselig op for mig.
Vi er alle blade som virvles tilfældigt sammen i en vind, blot for at spredes ud forskellige steder og ligge hen, visne og dø.

Jeg tabte mit liv på gulvet i dag. Det var imens jeg stod i køkkenet og bagte. Et øjebliks uopmærksomhed og der røg det. Ud over køkkenbordet og splintredes mod gulvet i tusind stykker! Braget gav genlyd i mit hoved.
Jeg har kendt personer som kun fik lov at leve et liv der var halvt så kort som mit. Og nogle som kun fik få uger før det var tabt. Hvorfor mit indholdsløse liv fortsætter forstår jeg ikke. Meningen er gået tabt for længe siden. Og nu ligger det der på gulvet. For tung til at samle op. Alle de år som ikke kan laves om. Hvert år var som et engangsbestik som blot blev smidt ud efter brug. Vores liv er sat på repeat.
Sommer, vinter.
Morgen, aften.
Weekend, hverdag.
Hvornår lever vi? Hvornår LEVER vi?
Fortrydelser over de chancer vi ikke tog. Skuffelsen over de chancer vi tog. Den korte glædesfølelse livet har til os og de mange bekymringer der fylder vort liv.

Men måske bliver mit næste liv som jeg vil have det.
Eller bliver det bare det samme igen?
Det magter jeg altså bare ikke!!

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 25/09-2014 11:53 af Kenneth Grønbech (kgbigfoot) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 219 ord og lix-tallet er 21.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.