3Mørket
Jeg sætter mig i min seng, føler intet. Lyset slukker. · Der er hel... [...]
Blandede tekster · afmagt, tanker, følelser
9 år siden
3Mit inderlige ønske
Hvor skal jeg starte og hvor skal jeg slutte? · Findes der overhove... [...]
Digte
9 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Maria Reckendorff (f. 1993)
Jeg sætter mig i min seng, føler intet. Lyset slukker.
Der er helt mørkt, og uanset hvad ser jeg kun det mørke i det mørke.
Alt omkring mig er væk, jeg står op, og det går op for mig at jeg kun
har mig selv. Jeg mærker en væg omkring mig, beslutter mig for at
kalde, men hvem kalder jeg efter? Jeg høre ikke engang min egen
stemme. Der bliver ved med at være mørkt, er det en drøm eller et mareridt?
Der er kun sort - hvor er jeg egentlig henne?
Jeg prøver at kalde igen, men der er stadig ingen lyd.
Min eneste tanke er om jeg skal være alene resten af livet?
Jeg falder sammen på gulvet i mine tanker, og mærker mine øjne
lukke stille og roligt i.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 23/02-2015 19:30 af Maria Reckendorff (mariareck) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 132 ord og lix-tallet er 17.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.