3Mørket
Jeg sætter mig i min seng, føler intet. Lyset slukker. · Der er hel... [...]
Blandede tekster · afmagt, tanker, følelser
9 år siden
3Mit inderlige ønske
Hvor skal jeg starte og hvor skal jeg slutte? · Findes der overhove... [...]
Digte
9 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Maria Reckendorff (f. 1993)
Hvor skal jeg starte og hvor skal jeg slutte?
Findes der overhovedet en begyndelse og hvad med en slutning?
Det hele stoppede så hurtigt... som et chok!
Er det her en løgn eller er det sandheden? Du går gennem mit
hoved hele tiden. Jeg kæmper for at holde mig selv og det hele
oppe, men det puslespil som før kunne samles, mangler hele
sin ramme. Jeg mangler dig ved min side, mangler at høre
dine ord, mærke dine kram og høre dit hjerte slå, men alt blev
bare til minder. Der er ingen vej tilbage. Hvis bare jeg dog
kunne tage din hånd og give dig mine sidste ord!
Det ville jeg så inderligt ønske!

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 21/02-2015 11:40 af Maria Reckendorff (mariareck) og er kategoriseret under Digte.
Teksten er på 115 ord og lix-tallet er 20.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.