5Hvad kan jeg dog sige til dig
Hvad kan jeg dog sige til dig ? andet · end at " jeg elsker dig " · M... [...]
Digte · rejse, forandring, digtning
6 år siden
10Hun er den stærkeste i verden
Jeg sidder alene · Intet er til at forstå · Hvordan skal det her · Noge... [...]
Digte · tiden, følelser, stilhed
7 år siden
5Min fyldepen
Lyset er slukket · Musikken kører i · Baggrunden.. tankerne fylder · De... [...]
Digte · tanker, identitet, romantik
8 år siden
5Stop Amor
Bitterheden bliver cirkuleret · Rundt i mine blodårer... · Jeg ved sn... [...]
Digte · følelser, erindringer, håb
8 år siden
9Jeg ser dig over alt
Mine øjne er lukket et lyst glimt ses · Jeg prøver ihærdigt åbne mi... [...]
Digte · kærlighed
9 år siden
3Den evige kriger
Jeg er kommet til verden alle omkring mig er glade og der er inge... [...]
Digte · barndom, erindring, hjertesorg
9 år siden
9Hjertet Banker
Hjertet banker · Varmen · Stiger til vejrs, en flamme · Bliver tændt. · T... [...]
Digte · kærlighed
9 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Gowtham Kulendranathan (f. 1991)
Jeg er kommet til verden alle omkring mig er glade og der er ingen, som er vrede.
Livet er begyndt som et smukt glansbillede og flere eventyrer venter sig.
Årene går og glæden varer kun et split sekund, alle folk omkring mig hader mig.
Hadet bliver større og den lille brune dreng, minder om en ælling, ja historien om "den Grimme ælling" tiden gik i stå, og de andre sagde "gå"
Hvor skulle jeg hen? når folk sagde "forsvind" mit selvværd var ligesom et rusten sværd...
sværdet var ligeså svag, som sin ejer.

Livet blev hårdere og hårdere, hullet på såret blev større..
Jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre.
Selvmord strøg mine tanke, jeg agtede at anke.
Selvmordet blev stærkere jo mere man tænkte og jeg kunne ikke vente.
Verden uden en taber som mig, så ville verden elske mig.
Forældrene strejfet mig en tanke og ordet " selvmordet " strøg jeg ej en tanke.
Jeg elsker dem over alt, forældrene vandt og de fik atter
fortalt jeg vil altid være deres skat.

Årerne gik som "den grimme ælling" forvandlede jeg til en" svane"
Jeg var nu ikke alene, folk ville nu lærer mig at kende!
Kærligheden kom til mig og hun elskede mig ? Jeg tænkte yes! men det var det rene pis. 3,5 års kærlighed blev slettet i sandet og jeg var druknet i vandet.
Som et blitz forsvandt alt den kærlighed med had og ordet kærlighed
blev mere og mere til had.


Livet gået videre men nu ved jeg ikke om jeg vil mere?
Vennerne er ligesom stjernerne på himlen du ser dem aldrig, men de er der altid.
De fik mig til at se lyset i mørket, jeg fulgte lyset i mørket
og endte med, at se lyset for enden af tunellen.

Jeg har gået gennem forhindringerne på min vej,
jeg har nået så langt at jeg kan sige" Gowtham jeg elsker dig"
no pain no game som en kriger, med så mange smerter til jeg skriger!
Barndommen hvor jeg led, den var ikke så fed
heldigvis blev det ikke ved.

Medaljen som var rusten er nu ikke længere rusten, medaljen er blank og skinner på langt afstand,
krigeren der genfandt sin tabte medalje! Han har nu fundet livets gode vilje.

"Livet har ingen anden mening end den, vi giver den"
Forfatterbemærkninger
Jeg startede med at skrive dette digt for 2 år siden, skrev med en herfra og personen vil gerne have jeg skulle ligge det op. Tak til dig. Håber i vil kunne, tag godt i mod den. kom med nogle kritik af digtet sådan den kan blive bedre.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 12/04-2015 19:39 af Gowtham Kulendranathan (GK 91) og er kategoriseret under Digte.
Teksten er på 385 ord og lix-tallet er 25.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.