Synder uden mage


8 år siden 3 kommentarer Blandede tekster livssyn sort humor virkelighed

2Menneske-enden
Hvis nu naturlighed ikke længere "tænder" mennesket ..? · Hvis nu d... [...]
Klummen · livssyn, erkendelse, forandring
8 år siden
1Normsætterens Youtube
Blev netop bevidst om min egen bevidsthed. · Limp Bizkit søgte jeg.... [...]
Filosofihulen · filosofi, virkelighed, kulturkritik
8 år siden
3Synder uden mage
Jeg er ingen synder. For jeg er ikke religiøs. Når Jeopardy blænd... [...]
Blandede tekster · livssyn, sort humor, virkelighed
8 år siden
1Ændringer i opfattelsen
Som ene mig i en Verden - en Verden med jer. · Hører vi til det sam... [...]
Filosofihulen
10 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Anja Lind Andreassen (f. 1990)
Jeg er ingen synder. For jeg er ikke religiøs. Når Jeopardy blænder op for sendefladen, kan jeg være et bevendt selskab. Jeg kender reglerne, ligesom de også kender til min eksistens.
Jeg kender dog intet til overholdelse af dem. De ved af mig, og erkendelsen lyder således; at jeg ikke - til trods for min lille størrelse - kan indfanges. Jeg er fritgående og -stående.

Traver hovedløst, og bærer tankerne med under armen. I tide pibler den u-filtrerede slags frem. Alle sprækker er nu deres. Ingen af dem kan undgås. Heller ikke i utide. Hullerne kan - fejlslagne forsøg har været mange - ikke tætnes. Dette fastslås af min håndværkerbaggrund.
MAGE SØGES

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 06/11-2015 11:43 af Anja Lind Andreassen (implosion) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 112 ord og lix-tallet er 31.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.