Teksten uden titel


8 år siden 8 kommentarer Kortprosa sort humor spænding filosofi

6Hvor blev han af?
De sidste mange dage · Har været et mareridt. · Hvor blev den mand af... [...]
Digte · storm, erkendelse, alene
8 år siden
5Du var en tilfældighed
Det var nu egentligt lidt en tilfældighed, at du dukkede op. · Ja, ... [...]
Blandede tekster · minder, virkelighed, lykke
8 år siden
7Det gør ondt
Det gør ondt · helt ind i hjertet · men du ignorer det · du siger, at a... [...]
Digte · ensomhed, erkendelse, følelser
8 år siden
4En kvindes tilståelse
"Hvad er det pinligste du har prøvet?" Spurgte Stinna med mad i m... [...]
Kortprosa · virkelighed, mennesker
8 år siden
4Hendes perfekte krop
Jeg lod stille tungespidsen kærtegne hende små lyserøde brystvort... [...]
Blandede tekster · forelskelse
8 år siden
4Natasja
Hendes navn var Natasja. Hun havde blå øjne, brune øjenbryn, kort... [...]
Kortprosa · skuffelse, hjerte, forelskelse
8 år siden
10Sexgal
Jeg ligger her · i den lune seng · og prøver at skrive · et digt. · Et di... [...]
Digte · drømme
8 år siden
8Teksten uden titel
Mit liv, er et stort rod. Det er ikke noget nyt. Folk der kender ... [...]
Kortprosa · sort humor, spænding, filosofi
8 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Camilla Vibholm Kjeldsen (f. 1994)
Mit liv, er et stort rod. Det er ikke noget nyt. Folk der kender mig vil gentage det jeg allerede lige har fortalt: Mit liv er et stort rod. Jeg mener, det er ikke et rod som at have en masse at se til, eller et rod som ikke at have styr på tingene. Jeg har ganske fint styr på tingene, hvis jeg selv skal sige det.
   Mit liv er et stort rod som:
   A.) Jeg kan ikke holde på mænd fordi... B.) Jeg er alt for selvoptaget og... C.) Mit liv er ikke indrettet til mænd, eller måske fordi D.) Fordi mænd er nogle løgnagtige møg svin og E.) Jeg gider dem ikke. Jeg gider dem simpelthen ikke. Nåh ja, F.) Mit liv er ikke indrettet efter børn, som de fleste mænd åbenbart gerne vil have. G.) Mænd er nogle løgnagtige møgsvin...

Ugen for inden, startede skoleåret. Et skole år, som i korte træk gerne måtte forsvinde eller bare gå røv stærkt. Det var bare ét skole år, fortalte jeg mig selv, da jeg satte mig ned i klassen. Et fucking skole år. Desuden behøvede jeg ikke at blive venner med nogle. Hvis det altså skulle vise sig, at de alle sammen var en flok mindreårige tabere med mindreværdskomplekser.
   "Du har ikke et stykke tyggegummi?" spurgte den buttede pige overfor mig.
   "Eh jo..." tøvede jeg, mens jeg fiskede pakken ud af lommen. Fresh Mint Gum. Perfekt til efter et dårligt blowjob grinte jeg inden i mig selv.
   "Lene." rækkede hun hånden frem og sagde. "Sara." svarede jeg høfligt og selvsikkert.
   "Er du herfra?" sprugte Lene og rynkede på panden.
   Jeg rystede på hovedet. Heldigvis ikke, tænkte jeg. "Nej, jeg er lige flyttet hertil." smilte jeg.
   "Jeg syntes heller ikke, at jeg har set dig før. Jeg kender ellers alle heromkring" creepy nok, hvis det skulle gå hen og vise sig, at det passede.
   "Det lyder vildt. Hvordan kan det være?" Jeg lagde armene på tværs og lænede mig tilbage i stolen, med et skævt smil på læben. Lokalet blev hurtigt fyldt med folk og lige så hurtigt blev lokalet indtaget af dårlige parfumer, morgenånde og sveddons.
   "Jeg arbejder nede på nummer 21, jeg kender alle." hun blinkede.
   "Du lyder så selvsikker. Hvad er nummer 21?"
   "Det lokale værtshus. Du skulle komme med ned efter skole, så giver jeg den første øl."
   "Det vil jeg da rigtig gerne. Sker der noget vildt dernede?" Stolen ved siden af mig blev fyldt ud af en ung pige med langt mørkt hår. Hendes makeup sat perfekt og med en lille justering, som hun hurtig spottede, sat tøjet lige i øjet.
   "Det er som man tager det. Der er dog en herre lækker fyr, som kommer engang i mellem."
   "Lækre fyre, siger du?" Hun nikkede. Ikke skidt. "Så kommer jeg!"
   "Men altså..." hun lænede sig over bordet og bed i hendes negl på pegefingeren. "Jeg har et godt øje til ham. Han er min dips."
   "Det er fair nok." jeg smilte til hende. Med hendes nedgnavede negle, kunne han umuligt været DET lækker. "Jeg er heller ikke på udkig efter en fyr."
   "Du har måske en kæreste?"
   "Lad mig sige det sådan her..." svarede jeg. "Jeg har en ret god ven, lad os kalde ham for Lasse. Han ved lige præcis hvordan man tilfredsstiller en sulten kvinde."
   "Det ved ham hér også, når først han lander i min seng." hun så seriøs ud.
Forfatterbemærkninger
Ufiltreret, ufærdig og uredigeret. Men jeg kunne godt tænke mig lidt respons, hvad i tænker og hvad jeg kan gøre bedre, for at fange læseren. Kig bort fra, at teksten ikke er færdig og at I godt kunne bruge at vide mere. Det kommer på et andet tidspunkt. :-)

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 08/11-2015 17:53 af Camilla Vibholm Kjeldsen (VibholmKjeldsen) og er kategoriseret under Kortprosa.
Teksten er på 569 ord og lix-tallet er 18.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.