6Den mægtige sten
Kender du vinden? Han har været her lige siden den dag Gud sagde ... [...]
Eventyr og fabler
20 år siden
4Ham, der elskede
Lyden af fluers kamp for at nå den frihed, der ligger uden for de... [...]
Noveller
20 år siden
0Skoven
Denne smukke skov har stået her i mange hundrede år, gik man rund... [...]
Blandede tekster
22 år siden
1Den fattige og den rige mand
Denne dag havde regnen valgt at falde i strømme. Ude på den eller... [...]
Noveller
22 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Tommy Dahl (f. 1970)
Denne smukke skov har stået her i mange hundrede år, gik man rundt i den så man de skønneste træer, jeg tror ikke at der her på jorden findes smukkere træer end dem i denne skov, men en nat begyndte blæsten at blive voldsom den øgede og øgede i styrke til sidst var den en orkan, den kastede sin styrke imod den lille skov og kastede de smukke træers kroner fra side til side, det knagede og bragede i den lille skov, det virkede som om den lille skov ville give efter og kaste sig til jorden, da natten var omme var der da også kun få træer tilbage, de store stolte og smukke træer var næsten alle faldet - så man nærmere på dem der var faldet var deres stammer hule, og i deres fald havde nogle af dem fældet nogle af de ny smukke træer der endnu ikke var blevet store og stolte, og dyrene i skoven græd for dem, men de vidste at der hvor der var bart efter de faldende træer, der ville der komme et nyt smukt stort og stolt træ.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 23/07-2002 15:42 af Tommy Dahl (Tommy) og er kategoriseret under Blandede tekster.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.