3Os, dem & en verden uden ansvar
I et multikulturelt samfund som vores, hvor det er normalt at had... [...]
Blandede tekster · mord, mennesker, terror
8 år siden
7Der VAR et yndigt land!
I landet langt mod nord, i en nation fyldt med hyklere og den vel... [...]
Blandede tekster
8 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Thomas Bonzales (f. 1996)
I landet langt mod nord, i en nation fyldt med hyklere og den velkendte fortælling om dobbeltmoralske hr. og fru. Danmark.

I et land hvor indfødte praler af og ude i verden "kæmper" for, tanke og religionsfrihed uden reelt at ville ligge handling bag indenfor nationens grænser. 


Vi samler de fremmede i boligblok's kvarterer og kalder det for en ghetto når regeringens integrationsprojekt endnu engang har slået fejl.

Det land der engang var så yndigt, er bøgen nu visnet og forsvundet, bølgen blå er til sværtet i mental olie og løvet der stod så grønt er blevet erstattet med den grå beton og velkendte grafitti.


I bomber en børnehave med svinekødspolitik og i bomber endnu et land i småstykker - og den almene borger i landet mod nord tilgiver og bønfalder dette!

For hvad er Danmark uden frikadeller og billige benzinpriser.
Forfatterbemærkninger
Et lille udsnit fra min nationalkritiske tekst; Der VAR et yndigt land. Jeg ønsker ikke at træde nogen over tæerne, jeg ønsker blot en lille fokus på samfundets problemer og samfundets dobbeltmoralske holdninger.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 15/02-2016 18:22 af Thomas Bonzales (zonami) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 143 ord og lix-tallet er 39.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.