At tale til lukkede døre


7 år siden 6 kommentarer Kortprosa

5Sandheden bag handlingerne
Himmelen er oplyst af solens milde aftenstråler. · Der er et par pl... [...]
Kortprosa · livssyn, ordleg, livsanskuelse
7 år siden
6At tale til lukkede døre
Hjertet banker heftigt imod brystkassen, sveden driver ned ad mig... [...]
Kortprosa
7 år siden
5Et øjebliks stilhed - Er ofte det der larme...
Et øjebliks stilhed · Er ofte det der larmer mest · Nu er der endelig... [...]
Digte · stress, tabt lykke, livsanskuelse
8 år siden
4En svag stjerne blinker i det fjerne
Lysenes flammer vakler sagte i vinduet. · Vinden puster blidt på bl... [...]
Digte · livsanskuelse, hjertesorg, livet
8 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Christinna Mensing (f. 1995)
Hjertet banker heftigt imod brystkassen, sveden driver ned ad mig, mit åndedræt er tungt og hurtigt. Jeg er udmattet.
   jeg har fortalt dig alt. Alt hvad der var af tanker, alt hvad mit hjerte nærede.
   Du kigger på mig imens du løfter pegefingeren. Du råber ad mig og fortæller at jeg er forkert, at du har ret til at kræve, du føler dig dårligt behandlet.
   Benene under mig forsvinder som gele der bliver til vand og lander i en sø under mig.
   Jeg bliver ramt af en mavepuster, alt luft forsvinder. Alarmklokkerne i mit hovede går amok.
   Jeg kan ikke nå ind til dig.
   Du lytter ikke. Det er håbløst. Jeg følger mig magtesløs.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 29/06-2016 23:19 af Christinna Mensing (christinna) og er kategoriseret under Kortprosa.
Teksten er på 114 ord og lix-tallet er 25.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.