Martin

Kap. 2 til Tro håb og kærlighed


7 år siden 3 kommentarer Uafsluttet Romaner afmagt erkendelse tiden

1På Enhjørningen - Opbrud kap 4 forsættelse...
Marianne og Martin: · Martin var vendt hjem efter hans tur, han sad... [...]
Romaner · frihed, tabt lykke, drama
7 år siden
3På Enhjørningen - Kap. 3 til tro håb og kær...
Gammel kærlighed ruster ikke... · Martin tog bilen, han fyrede højt... [...]
Romaner · fest, venskab, erkendelse
7 år siden
3Martin - Kap. 2 til Tro håb og kærlighed
Marianne er kommet meget sent hjem fra Mødet... · "Hvorfor kommer d... [...]
Romaner · afmagt, erkendelse, tiden
7 år siden
1Tro Håb og Kærlighed - Kapitel 1
Mødet: · Marianne fortrød og vendte sig om imod ham, de stod der he... [...]
Romaner · identitet, frustration, følelser
7 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Mimi Kirstine Jensen (f. 1980)
Marianne er kommet meget sent hjem fra Mødet...

"Hvorfor kommer du så sent hjem fra mødet, her har jeg gået og ventet på dig?"
   Han stod med armene i siden, og så meget bestemt ud.
   "Der var en masse ekstra vi lige skulle vende, helt ærligt jeg er træt... Kan vi ikke snakke på et andet tidspunkt."
   Nu stod han der igen, og var så feminin, og slog ud med armene, havde hun vidst at han var endt med at blive sådan, så var de aldrig blevet kærester.
   Men nu var de kærester, havde børn og det hele.

Hvad skulle det her ende med?

Han var en slank fyr, der gik meget op i hans udsende, han elskede sin nyindkøbte juicer, og ville da gerne tømme hele grøntsags skuffen i den, hvis Marianne ikke fik hold i ham.
   "Tror du måske du kunne spise en gulerod, der ikke er most til saft, eller knækker dine tænder?" sagde hun sarkastisk.
   Så begyndte han holde foredrag for hende om hvor sundt juice var, og om hvor gamle folk kunne blive når de levede sundt.
   "Ved du hvad jeg snupper lige en kage mere, jeg tror på at kage er godt for sjælen! OGSÅ! Kan du sende din juice et vist sted hen" hun gik ind og tændte for fjernsynet, og smed sig i sofaen.
   Martin tog sammenbidt gulerødder, blegselleri, rødbeder og ingefær, og kom det op i maskinen og trykkede på knappen. Maskinen brummede, og saften løb fornøjeligt ned i glasset, han tog det, og skylle det ned i en slurk.
   Så gik han ud af døren, og smækkede den med et brag

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 13/11-2016 11:05 af Mimi Kirstine Jensen (MIMIK) og er kategoriseret under Romaner.
Teksten er på 271 ord og lix-tallet er 26.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.