3Vestkyst
Det var ikke varme vand · det var ikke stærke solen · det var · bare · ja... [...]
Digte · ægte kærlighed
6 år siden
2En skønne dag
En skønne dag · to skønne dagen · dem skal jeg samle i dagbøger · og de... [...]
Digte · kærlighed
6 år siden
1Hun er mig ?!
· ...indlæg om Danskeren : · hun er på min alder, en Dansker, gift m... [...]
Blandede tekster · danmark
6 år siden
1Hvem er jeg ?
- Du skal ikke spørge mig ... · Jeg læser din spørgsmål i dine øjne... [...]
Blandede tekster
6 år siden

Puls: 2,9

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Halina Abramava (f. 1950)
- Du skal ikke spørge mig ...
Jeg læser din spørgsmål i dine øjne og skynder mig at svare, svare, svare ...
Jeg svarer med ord og med mimik. med hver bevægelse og med hver pause i vores samtale...
Har du ikke mærket at samtale i gangen mange år tilbage..
Nej, mange epoker tilbage ...
Jeg hørte og ser dig i kunstværker, i videnskabens artikler, i regnet og sneet..
Du har sagt mig at følte også at jeg er overalt: fordi verden skabt ad kærlighed og til kærlighed ...Det er så nemt at sige: det er så svært at beskrive i alle ord på alle sprogene...
Hvem er jeg ? I dag er jeg ingenting, fordi verden mistede dig og jeg har ikke mere kræfter til at høre den spørgsmål ...
Forfatterbemærkninger
Det er en kort esse . Jeg kan godt lige den slags tekster.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 31/08-2017 21:27 af Halina Abramava (JaGalina) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 127 ord og lix-tallet er 19.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.