3Vestkyst
Det var ikke varme vand · det var ikke stærke solen · det var · bare · ja... [...]
Digte · ægte kærlighed
6 år siden
2En skønne dag
En skønne dag · to skønne dagen · dem skal jeg samle i dagbøger · og de... [...]
Digte · kærlighed
6 år siden
1Hun er mig ?!
· ...indlæg om Danskeren : · hun er på min alder, en Dansker, gift m... [...]
Blandede tekster · danmark
6 år siden
1Hvem er jeg ?
- Du skal ikke spørge mig ... · Jeg læser din spørgsmål i dine øjne... [...]
Blandede tekster
6 år siden

Puls: 3,6

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Halina Abramava (f. 1950)

...indlæg om Danskeren :
hun er på min alder, en Dansker, gift med en tysk, 46 år levede de sammen.
Han er ...han er..., der lever med en transplanteret lever, er hans egen ødelagt kræft..
.Han kæmpede med kræft , som han kunne.
Han aldrig opgivet håb, fordi Hun var ved siden af Han ...
De var heldige, at prognoserne for de tre måneder af hans liv, efter den frygtelige diagnose, afbrudt i et par uger, meddelelsen om muligheden for en transplantation.
Så gik i gangen kirurgi, og nu - fem år af et nyt liv ...De er sammen...
Det er let for mig at føle hvordan betragter danskerne fremmende. Det kan jeg mærke i deres måde udtale min navn. Min navn er let til udtale og tæt på dansknavn Karina. han siger her - i Danmark - mit navn. Hun sagde, at det let, uden at belaste, som reducerer afstanden straks, ufrivilligt opstår i en situation, hvor navnet er mishandlet eller udtalt med foragt, der understreger dens fordømmelse til højttaleren.
Hun bevæger sig forsigtigt, taler med blod stemme. . Efter et par sekunder, hun rører ved mig , hendes hænder vil krydre min forpinte arm , og varmen af hendes ord, vil flyde ind i varmen af hendes hænder, og min... Min arm begynder at komme i liv ..
Det var fra hende, at jeg ved, ( og jeg selv var forbavset l på vores ligheder) , hun hilser på hendes hus, og selv undskylder til skabet , som én gang for at genoprette ro og orden, fordi hun arbejder på fuld tid og kører langt for at arbejde ..
Hun vil fortælle om deres ( og min ! ) foretrukne farver, og blomster , der vil give den hemmelige for at dyrke dem. Georginer vil være emnet for vores vittigheder...
Det er jeg ( disse ord, at jeg kunne skrive i hver sætning ) kan lide noget, at gøre med sine hænder, hun strikkede en poncho med et portræt af Albert Einstein og Marilyn Monroe ... jeg så dem... Hun ... som mig ...elsker supper og endda tilberede suppe...
Hun ... som jeg ... af alle rejser kan godt lige en vej hjem...Hun fortalte mig, ser ind i mine øjne ,"Nu er dit hjem - Danmark , lad hende tage pleje af dig .." .
Hun er som om jeg er en stærk kvinde ..Hun elsker livet ( fortsættes )
...Jeg lovet en fortsættelse af den historie om min Dansker . Fortsætte.
..Vi .taler om ... selvfølgelig om vores mænd ..
Det er klart, at temaet er uudtømmelig...
Hun har en masse at fortælle om ham, og ,flov, viste en lille tatovering...
Det er lavet på benet, på den indvendige side af anklen.
Ikke alle vil lægge mærke til på en søde frø.
- Han elsker frøer, jeg ønskede at overraske ham, du kan fortælle om dine følelser uden ord...
Jeg nikker.
Den grå i håret og et par ( ikke troede måske mindre ) rynker er ikke en grund til at glemme alt om følelser...( fortsættes )
... .. Jeg fortsætte historien om mit dansker, den gift med en tysk med en transplanteret lever...
... Vi taler om dette fra første minutter på hendes kontor, er det ikke forhindre hende i at arbejde, og mig til at være omfattet af dette arbejde...
...Tema er håndværk og det kan man se på billedet ... Det er en poncho fra rest garn , er lavet på hænderne, ikke den maskine...
Dette er min måde at tegne, - siger hun.
Tænke over, hvad hun siger, der udspiller sig foran mig hele menneskeskabte skønhed...
Hvor meget dygtighed og tålmodighed til at ...
Håndværkerne forstår det godt; ingen grund til at forklare hvad for arbejde var lægt i denne poncho , og resten af mennesker kan være ligeglad med ..
Pæn poncho ! Det er uovervurderet ...
Jeg vil gerne lære af hende at skjule ender af garn, når det slutter sig til dem..( jeg har planer om at klæde en stor dukke i en strikket, farverig kjole )...
Livet går videre .
Jeg håber at det bliv gavmild til os ...
1000000000000000000000000000 tak for møde på livs vejen.
Forfatterbemærkninger
Danmark, Jeg; Andre mennesker; mirakel

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 12/09-2017 10:36 af Halina Abramava (JaGalina) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 658 ord og lix-tallet er 20.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.