5Skruk
Når man har ammehjerne, men endnu ikke er noget der tilnærmelsesv... [...]
Klummen
6 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Trine Skau (f. 1989)
Når man har ammehjerne, men endnu ikke er noget der tilnærmelsesvist kan minde om at være preggo.
Når man engageret forsøger at masseproducere hjemmestrikket babytøj i hormonelt hysteri uden reelt at kunne strikke.
Når man får mentalt breakdown over, at alle de huse man gerne vil købe har K3'ere og man bare gerne vil have et PERFEKT hus.
Når man manisk redebygger ved at planlægge huskøb, stationcar, babytøj og barsel selvom man allerede har hus og barn - og ikke er gravid - og når det kun er én selv der gør det og ens mand bare ser nervøst, hovedrystende til mens en tornado af PMS og personlighedsforstyrrelse, på samme tid, febrilsk forsøger at strikke en babyhue, tjekke tilstandsrapporter og forberede sig mentalt på den ældstes forestående børnehavestart med alt hvad det indebærer af skiftetøj og regler udarbejdet af (gys!) forældrebestyrelser!
Når man helt bestemt mærker fantastiske (fantom)spark hver gang en prut bevæger sig gennem systemet.
Når man har købt et lille lager at sutter, fordi de havde gul pris på i NETTO.

"Man" er muligvis "jeg".
Okay, det er helt sikkert mig.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 09/09-2017 08:58 af Trine Skau og er kategoriseret under Klummen.
Teksten er på 185 ord og lix-tallet er 44.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.