4Befri din hjerne
Det er sommer ikke bare i vejret eller vejrmeldingen for den sags... [...]
Klummen · fantasi, fremtiden, forelsket
4 år siden
1Gardering
Mystiske muligheder mediterer ismarker · indre inderligheder indses... [...]
Rim og vers · livets gang
5 år siden
1For de rodløse
Heldstøv faldt på skuldrene af fyrtårnet der stod ved østersøen · k... [...]
Digte · reflektion, lys, selvindsigt
5 år siden
0OH vi er mere, vi fletter morgenfred
Oh at være levende · Stig op, du fantasi fatamorgana, sådan som jeg... [...]
Kortprosa · livsanskuelse, håbefuld, kærlighed
5 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Mikkel W Grøn (f. 1977)
Faktisk flakker fuglene fantastisk flokkende fremad fin fanebærende for forelskelse, fri for fængslende fangerometik fordi fakta forskydes fremad. Fra fortiden finder finkerne fragmenterede frost. Flot finger fremadrettet fremad for funktioneres fine fornemmelser. For frækt finder folk forundret friheden. Fister fidus frisere fisserne fimse fulde. Fra fortiden finder funky fiskere fugleflugt frem fra fredsbrevkasserne. Forhindrer du frihedens frakler fra fragmenterede fanebærere. Finder friheden fejrer fortumlet. Fantastiske fiduser finder fungerende frelsere. For forelskelsen fortager friheden for frelste forskere. Fortrolig findes forelskelsen fremad fortsæt for flinke folk. Flokkende flakser falsene frit for frisører. Faktisk fungerer fraværet frit flyvende fortabt. Fordi fliser findes findes flagstænger faktisk. For frit fald flagrer flaget fornemt. Friheden findes fred findes forelskelsen findes. Fra fortid til fremtid finder folket friheden forundret forsagte faner flagrer for fisk. Fiske fanger fanger fluxsus finner fra Finland. Finnerne finder du i flaskeposter fra forgårs frikvarter. Fiseme fantastisk fjong finke finder fristad. Fristed frifinder frankerer franske flutes. For fanden findes faktisk fra fragmenter af foragt. Fri findes flok forelskede i fantaster, fantasi og fanfarer. For friheden finder fred, folks frihed forulempes faktisk. Før friheden findes flagrer folk for fantasien. For at fiske fangere fra fortidens forglemmelser. Frit flaksende faxserier finder flaskeposter fra frankensteins flaskefabrik. For fantasi fungere fra flakske. Faktisk fordi flaskeposetre fremhæver fremtiden. Finder folk fugle flokke fasaner. Fans fra Frankrig finder fred fra fanta flasker, fordi fluxs finder fremskridt. Finder fugle frihed fra fangevogtere, fordi fugle er frie, finder frihed flagknob, fra flagskibe fundne funktionalister. Fri folk fra fascisme, fremad fortsæt frie sociale folk. For frihed findes fælles for folk frit flakkende for faner. Fanebærende fragmenter fra fortiden, forfremmes fra frie farisæer. Fra folkesommerfugle findes fiskeæg på flagstængers fiskepander. Frit frisind finder fundament for fremtid. Faktisk flækker fugle frække fragtskibe. Farer fortvivlet faret forkert, forundrede for fisketrawlere. Frække frelser fangede fisk forelsket frihedes funktionær frelst fra fortiden. Freja finder fissen frem for forundrede fuglekikkere. Faktisk findes finker fra funktionæres futtog. Fut fut flækker fortog. Fra fisende fiskerrumpetter. Fik frisørene friseret fisserne. For fra forfattere findes fantasien, fra forelskede fårehjerter findes fristende flaskeposter fint fundne frihedskæmpedigte, frankeres fordi friheden finder folks forhåbningers fremtid. For folkesocialister funger frihed for fremtiden fordi fortiden finder forhåbninger for fremskrivningers fundament. Fordi fisk forsend flyver, flyver fuglene faktisk for flokken. Farve finder frihed, farvel forstummer forkert. Frisind finder fungerende flakkende fiser fra friserede fimser. Forfremmer faktisk frit findende fredags forelskelser for fordi finner finder fiskespande. Finder fantaster fiskestimer. Film frankeres for fremkaldelse fra fri fantasi. Friske frugter finder fiduser fra figentræ. Frisere frække fegenplukkere fisser for figner? Findes forelskelse for forfattere. Faktisk findes forelskelse feindland foran find Frankrig. For fred farer frem for frikadelle flugt frem for fedme. Fede finder faktisk forelskede fremtid. Fordi frysende frost fornægter friheden. Finder friske folk funktionelle fozz. Finder fortumlede facader forgyldt for fantasi. Fremmer forelsket fnidder fuck facit. For forhærdede fredage finder funk fingre. Fredsforskere finder fiske filerer for frådende fiskere. Frem for fredag findes fremtid. Fordi fritid findes, findes freden for folk, forældede fragmenter finder fortid. For fremtiden findes fra fulde og fantasifulde folk. Fik fanger folket frihed. Fik falsene fodboldt. Friske fornedrelser findes foragteligt. Fordi friske fødder finder fiskeruser. Finder forskruede fodbolde fest. For forklaringer findes for fugle, finker frisører for frisind. Finder fugle fisk, foran fuglekikkere. Faktisk fanger fisk fugle fra fiskekuttere. Fordi fiskere finder forfattere finder forfattere fisk. Forunderligt fantastisk fremtid. For fremadrettede frontløbere for forfattere findes. Fordi folk finder forundringen frem for fornuft. Finder funktionelle frisindede frihedslæsere, favorit forfattere fordi fakta findes falsk. Findes fantasien frem. Forneden finder F fred for fast fakta for frihed, finder forelskeldede forfattere fra forfatterinder fantasi. Finder forelskede frit forfatterskab. Forsagte f ord forneden. Findes flagstænger, frem for flagri. Fik favnsene frikvarter for fise frieri fra forfatter fra Fyldens flaksende fyldepen. Finder frisk fristende forkærlighed, for frie forfatteres fortliberi. Fremad fortsæt fordi faktisk findes fantasi fantasifuldt fiksfakseri i fri fantasi.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 24/07-2018 19:06 af Mikkel W Grøn (Mikkel Grøn) og er kategoriseret under Digte.
Teksten er på 638 ord og lix-tallet er 51.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.