2Tro og håb
Jeg leder i skyggerne, jeg ser i mørket for at finde lys, jeg søg... [...]
Essays · livserfaring
5 år siden
2Gadens brosten
Jeg glider hen over gågadens brosten, jeg svæver uden at falde, d... [...]
Essays · det ukendte, udskillelse, anderledes
5 år siden
1Lea
Skyggerne spiller mig en pus, de gør de små solstråler som siver ... [...]
Kortprosa · lykke, ægte kærlighed, møde
5 år siden
3Dealer
Jeg er Følelsespusher, jeg sælger følelser til dig, jeg gør dig a... [...]
Filosofihulen · følelser
5 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Martin Nielsen (f. 1990)
Jeg er Følelsespusher, jeg sælger følelser til dig, jeg gør dig afhængig og desperat, du kommer altid tilbage efter mere, du vil have de reneste varer dem der gør dig højest, du jager dem hver dag og vil gøre alt for dem, du tænker på dem hele tiden, bare en gang mere, bare lidt mere, bare mere.

Du har flere dealere end mig det ved jeg godt, jeg har også flere kunder, men mine varer er de bedste og jeg sælger til lavest bydende, nogle får dig op, andre får dig ned, nogle har du ikke råd til.

Jeg har døgnåbent, men kun hvis du har valuta, ellers er der lukket. Du kan altid blive og hænge lidt hvis du betaler prisen.
Jeg tænker ikke på konsekvensen for den har jeg glemt, for ligesom dig er jeg afhængig af mine varer, og har været det lige siden jeg blev født, abstinensbarndom, et brutalt liv i miljøet, alle sammen har gjort mig immun overfor andres varer.

En dag slår det os sikkert ihjel, måske har det været det hele værd, hvem ved hvad det kunne have været blevet til uden, måske ingenting, måske alting, noget jeg absolut ingen følelser har omkring, for ser man sig tilbage i følelsesbranchen spiser fortiden dig levende.
Forfatterbemærkninger
Vi dealer hele livet!

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 04/10-2018 00:14 af Martin Nielsen (martin23april90) og er kategoriseret under Filosofihulen.
Teksten er på 211 ord og lix-tallet er 47.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.