Jeg har intet at dø eller leve for


5 år siden 3 kommentarer Digte

2Kæreste dig (Brev)
Kæreste dig, · Til tider, har ferien føltes som en hel levealder, s... [...]
Blandede tekster
4 år siden
1Intention
Døden hang over ham som en tro følgesvend. Den ville aldrig lade ... [...]
Blandede tekster · løgn, forstand, tanke
4 år siden
3Jeg har intet at dø eller leve for
Krydsforhøret har efterladt mit sind i bombardement, kaos og ruin... [...]
Digte
5 år siden
3Himmelrige
Vindens brise, som et forfriskende pust · Solens blændende smil, se... [...]
Digte
5 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Maya Kirstine Strunge (f. 2001)
Krydsforhøret har efterladt mit sind i bombardement, kaos og ruiner.
Jeg er splittet mellem selve det at handle eller lade forblive.
Som et stykke kød er jeg blevet vurderet og kasseret.
Er min sociale optræden virkelig så amatøragtig tilredelagt?
Er det virkelig det fundamentale element i mig, som er noget galt med?
Jeg ser en svag karakter i spejlet, en person som har vendt alle ryggen, en ægte synder.
"Find noget at leve for" Citerer spejlbilledet.
Nemt at sige, umuligt at virkeliggøre.
Forfatterbemærkninger
For at være ærlig - Så har jeg ingen anelse om hvorfor jeg skrev dette, samt hvad det betyder.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 25/03-2019 08:30 af Maya Kirstine Strunge (MayaStrunge) og er kategoriseret under Digte.
Teksten er på 82 ord og lix-tallet er 36.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.