Den ubekvemme sandhed


4 år siden 2 kommentarer Aforismer og gruk fremtid ødelæggelse glæde

2Den ubekvemme sandhed
Vi lever på en idyllisk og fantastisk blå planet, blå himmel, blå... [...]
Aforismer og gruk · fremtid, ødelæggelse, glæde
4 år siden
2Unormal
Hva er han helt Unormal, Ohh Ja og splitterravende gal. · Du ved, s... [...]
Aforismer og gruk
4 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Lasse L Mogensen (f. 1984)
Vi lever på en idyllisk og fantastisk blå planet, blå himmel, blåt hav.
Store flotte grønne skov, en masse dyr, med forskellig behov.

Det eneste sted vi kan bo, stor, frodig og helt unikt sted.

Den perfekte planet, med en farlig epidemi, en forfærdelig sygdom på denne jord, og som ødelægger og fortære alt her hvor jeg bor.

Vi har desværre ingen kur, og finder vi en, er det helt sikkert den dur.
Hvilken sygdom kan det være, tuberkulose, SARS, eller Ebola.
Nej, men en der er meget være, og den kommer efter dig og dine kære.
En Pest forklædning, en sygdom af værste slags, Mennesket.
Vi er en egocentret race der ødelægger alt på rekord tid, og så er vi sku ligeglad om vi river os selv ned.

Vi fylder vores luft med så meget Co2. Så global opvarmning er på programmet nu.
Vand bliver forurenet af olie, plast og meget mere.
Skrald flyder i vores skove, resten river vi ned, i en fart så vi burde være flove.

Syg verden syge mennesker sygt sted.
Det er langt fra alle der kan følge med.
Vi burde virkelig sætte tempoet ned.
I håb om at vores hjerner også kan følgemed.
I stedet for at splitte verden med krig og had.
Så lad os prøve med kærlighed så folk igen kan være glade.
Og ikke gemme os bag den falske facade.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 05/10-2019 02:09 af Lasse L Mogensen (Loco Love) og er kategoriseret under Aforismer og gruk.
Teksten er på 230 ord og lix-tallet er 24.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.