Varm luft...


4 år siden 1 kommentar Aforismer og gruk eksistens mennesketyper livsrefleksion

6Livstanker...
Er et aleneliv angstfremkaldende ? · Er et beruset liv beroligende ... [...]
Aforismer og gruk · eksistens, ordleg, socialrealisme
2 år siden
1Varm luft...
Den varme luft udgydes fra influencernes glasportaler og labbes i... [...]
Aforismer og gruk · eksistens, mennesketyper, livsrefleksion
4 år siden
3Herfra min verden går..
Min verden, · din verden, · alles verden, · ingens verden, · parallelverd... [...]
Aforismer og gruk · sociale medier, psykologi, eksistentialisme
4 år siden
1Præstationsangsten..
Præstationsangsten presser sig påtvunget på, mens tankerne står i... [...]
Aforismer og gruk · reflektion, skæbnevalg, krisehåndtering
4 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Torsten Westh (f. 1962)
Den varme luft udgydes fra influencernes glasportaler og labbes ind af de opmærksomhedshungrende følgere der tager endnu en runde i pseudokendthedens karrussel.

Reflektionens trange kår over forlorenheden og tomheden udstiller værditomhedens absolutte komme - hvornår er turen kørt til ende og hvornår er egomaniets skrøbelige kurs transcenderet i nye perverterede retninger ?

Eller kan hjulets tilsyneladende irreversible kurs sættes på hold og bak - når alt bag tæppet alligevel er lagt til skue... ?
Forfatterbemærkninger
Kommentar til tidsånden - eller en del deraf der ikke er særlig positiv..

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 12/01-2020 16:35 af Torsten Westh (Trendus) og er kategoriseret under Aforismer og gruk.
Teksten er på 74 ord og lix-tallet er 44.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.