Videnskabsmanden


4 år siden 7 kommentarer Rim og vers sjov erotik

2Herskerinden
Hun var ude at kører en tur i København · Han havde lige deltaget i... [...]
Rim og vers
3 år siden
3En eftermiddag i parken
Hun sansede at solen skinnede fra en skyfri himmel i den fredfyld... [...]
Rim og vers
3 år siden
2Soffi
Den evige kærlighed til Danmark · Hun har overlevet enhver monark · D... [...]
Rim og vers · vampyr, sagn
3 år siden
5Genie
Jeg er en Genie - En lampeånd. · Bare gnid på krabaten i din hånd. · ... [...]
Rim og vers · sjov, humor
3 år siden
227 dage efter
· Den uhyggelig og virkelige drøm får hans hjerte til at gøre et d... [...]
Rim og vers · fiktion, gyser
3 år siden
7Videnskabsmanden
Robot damen er velformet og har mange tænke celler. · Han har selv ... [...]
Rim og vers · sjov, erotik
4 år siden
2Slovmis
Så ond og kold at små djævle dirrer · Udfordrer alle og det åndelig... [...]
Rim og vers · det ukendte, fiktion, eventyr
4 år siden

Puls: 3,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Claus Olsen (f. 1972)
Robot damen er velformet og har mange tænke celler.
Han har selv bygget robotten og hun har ingen deller.

Robot damen har 1 til opvask + 2 til tøjvask + 3 til madlavning = 6.
Han undviger rigtige kvinder som har følelser og kun tænker på sex.

Robot damen har lumske bukser på og rød rævepels om halsen.
Han havde giftet sig med hende og de havde danset brudevalsen.

Robot damen har en indbygget radio som spiller: Den blå viol.
Han går omkring kun iklædt en pyramideformet hat af stanniol.

Robot damen er helt ligeglad med hans små ildelugtende fimser.
Han forsøger at bygge en underlig maskine af sjove røde dimser.

Robot damen anbringer nat tøjet i en Kombi vaske og tørre anordning.
Han ser alting i tal og omformer det til algoritmer i tredje gradbøjning.

Robot damen laver både forret og hovedret og dessert med flødeskum.
Han forsøger at finde formlen på ægte kærlighed og føler sig ret dum.

Robot damen mærker en gnist fra radioen i hendes hjerte og hun skulle til at stryge.
Han synger med på den romantiske sang i radioen og ser hun er begyndt at ryge.

Robot damen er kortsluttet og de 6 celler er blevet til 69! Kopieret og spejlvendt.
Han forsøger at komme væk fra Metal kvinden som ligger ovenpå ham omvendt.

Robot damen sætter sig på hans ansigt og presser hans hoved op i sit skød.
Han er chokeret! Men nyder det faktisk og tænker på tallet for elskovsglød.

Robot damen begynder at fugte hans knastørre flagstang og holder ham om bagen.
Han tænker på tallet 42 da han ser sit lem forsvinde i hendes varme hul over hagen.

Robot damen er rødglødende og bryder sammen i ild og lidenskab.
Han funder over algoritmen på denne nye form for vild videnskab.

Robot damen er smeltet og er blevet til en dampende metal pyt.
Han grubler over tallet for alene og savner hendes skøre gemyt.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 17/05-2020 19:57 af Claus Olsen (Clauso) og er kategoriseret under Rim og vers.
Teksten er på 323 ord og lix-tallet er 28.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.