4Hjertets banken
I vinterens mørke fandt hun lyset, · da hun lyttede til den stille ... [...]
Digte
3 år siden
2Edith
Hans øjne kiggede ned på det falmede fotografi, han holdt ømt i s... [...]
Kortprosa · minder, sorg, kærlighed
3 år siden
3Stormens spor
Det var en varm dag i midten af August. Hun kiggede ud mod bølger... [...]
Kortprosa · forandring, stress
3 år siden
5Smerte og trillende tårer
Smerten sad i hende. Dybt, dybt i hende. Hun vidste ikke hvorfra ... [...]
Kortprosa · indre smerte og tomhed
3 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Line Louise Hansen (f. 1988)
Smerten sad i hende. Dybt, dybt i hende. Hun vidste ikke hvorfra den kom, hun vidste ikke hvad den skyldtes. Men hun mærkede den. Mærkede den helt ind. Hun mærkede tårerne presse sig på. Skulle hun til at græde nu? Her? Hun forstod det ikke. Hun forstod det vitterlig ikke. Det ene øjeblik havde alt været godt, men i det næste var det som om alt var ved at falde fra hinanden. Hun græd. Smerten blev kun større. Det var som om den voksede sig op over hende og opslugte hende og alt hun kunne gøre var at græde. Blot at græde. Hvad var det som var ved at ske? Hvor kom denne smerte fra? Fra hvor var den vokset? Og hvorfor nu? Hvorfor her? Alle disse spørgsmål og ingen svar. Ikke andet end smerte og trillende tårer. Hun havde løst til at løbe. Forsvinde. Væk fra de stirrende blikke. Væk fra smerten, bare væk. Men alt hun kunne gøre var blot at stå som hun var og græde.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 18/07-2020 19:54 af Line Louise Hansen (Line L. Hansen) og er kategoriseret under Kortprosa.
Teksten er på 169 ord og lix-tallet er 20.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.