Drabbel - 100 ord om en typisk arbejdsdag


3 år siden 2 kommentarer Blandede tekster moderne samfund arbejdsliv

4Stress
Bekymringstanker. · Usagte forventninger. · Mit hus nedbrydes. · Hjerte... [...]
Digte · livet, stress, failure
3 måneder, 27 dage siden
3Du lærte mig at dø
Ved du vi er her? · Kan du høre vores snakke? · Vi siger farvel · Du må... [...]
Digte · eksistentielt, død
10 måneder, 14 dage siden
4Grøn
Grøn er en mangelvare I februar. · Det brune og nøgne, · dominerer, · k... [...]
Digte · årstider, natur, forår
1 år siden
2Drabbel - 100 ord om en typisk arbejdsdag
Dagen starter ud med gode intentioner! I dag SKAL jeg kigge på op... [...]
Blandede tekster · moderne samfund, arbejdsliv
3 år siden

Puls: 2,9

Publiceret: 0
Afgivet: 1
Modtaget: 0
Maria Madsen (f. 1977)
Dagen starter ud med gode intentioner! I dag SKAL jeg kigge på opgaven!
PC'en startes, Teams og Outlook åbnes - det er her det går galt. I løbet af natten er det strømmet ind med mails fra Amerikanske kolleger. Sidst på natten begynder Asien også at skrive. Jeg skimmer. Ligger der en stinker et sted og venter? Hvis ikke, starter jeg fra en ende af - vil gerne af med de mange mails med "kind reminders", som ligger og råber til mig. Bliver sidetracket af nyindkomne mails.
Ved frokosttid er jeg endnu ikke startet på opgaven... Intentionerne var gode... I morgen!
Forfatterbemærkninger
Jeg kommer ofte til at lave laaange uforståelige sætninger, drabbel udfordingen med 100 ord tvinger mig til at skære overflødige ord væk.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 01/10-2020 11:48 af Maria Madsen (Maria77) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 102 ord og lix-tallet er 26.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.